pandora.com.tr
pandora.com.tr
Türkiye'nin En Büyük Kitabevi
Paylaş»
 

Codes of Advertising : Fetishism and the Political Economy of Meaning in the Consumer Society

Üye Girişi yapın, temin süresi ve fiyatını size bildirelim.
Üye Girişi yapın, sizi bu ürün stoklarımıza girdiğinde bilgilendirelim.
Temin süremiz 28 - 42 iş günü
Yayıncı Routledge  ( 03 / 1991 ) ISBN 9780415903530  |  15,24x23,37x1,52 cm.  |  İngilizce  |  240 Sayfa    |  Türler Kültür Sosyolojisi

İlgili Ürünler

  • Social Communication in Advertising : Consumption in the Mediated Marketplace
    Social Communication in Advertising : Consumption in ...
    William Leiss

Bu türde çok satanlar

  • STOKTAN
    TESLİM
    Pleasures and Sorrows of Work
    Pleasures and Sorrows of Work
    Alain De Botton
  • %30
    indirim
    STOKTAN
    TESLİM
    Dünyanın Fısıltısı : Bir Mecaz Olarak Doğa Kitabı
    Dünyanın Fısıltısı : Bir Mecaz Olarak Doğa Kitabı
    Ergun Kocabıyık
  • %25
    indirim
    STOKTAN
    TESLİM
    Cinsel Çeşitlilik : Yönelimler Politikalar Haklar ve İhlaller
    Cinsel Çeşitlilik : Yönelimler Politikalar Haklar ve İhlaller ...
    Vanessa Baird
  • %24
    indirim
    19. Yüzyıl Avrupası
    19. Yüzyıl Avrupası'nda Burjuva Toplumu
    Jürgen Kocka
  • %25
    indirim
    STOKTAN
    TESLİM
    Akışkan Modernite
    Akışkan Modernite
    Zygmunt Bauman
EN YUKARIYA GİT