pandora.com.tr
pandora.com.tr
Türkiye'nin En Büyük Kitabevi
Paylaş»
 

Dynamic Models of Advertising Competition 2E

Üye Girişi yapın, temin süresi ve fiyatını size bildirelim.
Üye Girişi yapın, sizi bu ürün stoklarımıza girdiğinde bilgilendirelim.
Temin süremiz 49 - 63 iş günü
Yayıncı Springer  ( 01 / 2003 ) ISBN 9781402072673  |  Ciltli  |  İngilizce  |  148 Sayfa    |  Türler İşletme-Pazarlama

Bu türde çok satanlar

  • STOKTAN
    TESLİM
    Fundamentals of Information Systems 8e
    Fundamentals of Information Systems 8e
    George Reynolds
  • STOKTAN
    TESLİM
    Marketing Management 15e GE
    Marketing Management 15e GE
    Philip Kotler
  • STOKTAN
    TESLİM
    Matching Supply with Demand 3e : An Introduction to Operations Management
    Matching Supply with Demand 3e : An Introduction to Operations ...
    Gerard Cachon
  • STOKTAN
    TESLİM
    Finance for Executives 5e : Managing for Value Creation
    Finance for Executives 5e : Managing for Value Creation
    GABRIEL HAWAWINI
  • STOKTAN
    TESLİM
    Data Science for Business : What You Need to Know About Data Mining and Data-Analytic Thinking
    Data Science for Business : What You Need to Know About Data ...
    Foster Provost
Dynamic Models of Advertising Competition için şu an mevcudu olmayanlar
EN YUKARIYA GİT