pandora.com.tr
pandora.com.tr
Türkiye'nin En Büyük Kitabevi
Paylaş»
 

Global Marketing and Advertising 2e : Understanding Cultural Paradoxes

Üye Girişi yapın, temin süresi ve fiyatını size bildirelim.
Üye Girişi yapın, sizi bu ürün stoklarımıza girdiğinde bilgilendirelim.
Temin süremiz 28 - 42 iş günü
Yayıncı Sage  ( 03 / 2005 ) ISBN 9781412914765  |  İngilizce  |  346 Sayfa    |  Türler Satış-Pazarlama

İlgili Ürünler

  • Consumer Behavior and Culture : Consequences for Global Marketing and Advertising
    Consumer Behavior and Culture : Consequences for Global ...
    Marieke De Mooij

Bu türde çok satanlar

  • %31
    indirim
    Buyology : Satın Almaya Dair Bildiğimiz Her Şey Neden Yanlış
    Buyology : Satın Almaya Dair Bildiğimiz Her Şey Neden Yanlış ...
    Martin Lindstrom
  • STOKTAN
    TESLİM
    Crossing the Chasm : Marketing and Selling Disruptive Products to Mainstream Customers
    Crossing the Chasm : Marketing and Selling Disruptive Products ...
    Geoffrey A. Moore
  • %15
    indirim
    STOKTAN
    TESLİM
    Hizmet Pazarlaması ve Stratejileri
    Hizmet Pazarlaması ve Stratejileri
    Remzi Altunışık
  • %31
    indirim
    Görünmeyeni Satmak
    Görünmeyeni Satmak
    Harry Beckwith
  • %15
    indirim
    STOKTAN
    TESLİM
    Gerçeği Algıla
    Gerçeği Algıla
    Yener Girişken
EN YUKARIYA GİT