pandora.com.tr
pandora.com.tr
Türkiye'nin En Büyük Kitabevi
Paylaş»
 

Morality, Competition, and the Firm : The Market Failures Approach to Business Ethics

Üye Girişi yapın, temin süresi ve fiyatını size bildirelim.
Üye Girişi yapın, sizi bu ürün stoklarımıza girdiğinde bilgilendirelim.
Temin süremiz 28 - 42 iş günü
Yayıncı Oxford University Press  ( 09 / 2014 ) ISBN 9780199990481  |  Ciltli  |  16,51x24,38x4,06 cm.  |  İngilizce  |  424 Sayfa    |  Türler İş Dünyası  |  Etik

İlgili Ürünler

  • Communicative Action and Rational Choice
    Communicative Action and Rational Choice
    Joseph Heath
  • %25
    indirim
    İsyan Pazarlanıyor
    İsyan Pazarlanıyor
    Joseph Heath
  • Rebel Sell : How the Counter Culture Became Consumer Culture
    Rebel Sell : How the Counter Culture Became Consumer ...
    Joseph Heath
  • Nation of Rebels: Why Counterculture Became Consumer Culture
    Nation of Rebels: Why Counterculture Became Consumer ...
    Joseph Heath

Bu türde çok satanlar

  • STOKTAN
    TESLİM
    Insanely Simple : The Obsession That Drives Apple
    Insanely Simple : The Obsession That Drives Apple's Success
    Ken Segall
  • STOKTAN
    TESLİM
    How Much is Enough? : Money and the Good Life
    How Much is Enough? : Money and the Good Life
    Robert Skidelsky
  • STOKTAN
    TESLİM
    Failed it! : How to Turn Mistakes into Ideas and Other Advice for Successfully Screwing Up
    Failed it! : How to Turn Mistakes into Ideas and Other Advice ...
    Erik Kessels
  • %25
    indirim
    Alışkanlıkların Gücü
    Alışkanlıkların Gücü
    Charless Duhing
  • %31
    indirim
    STOKTAN
    TESLİM
    Büyük Teknolojik Dönüşüm
    Büyük Teknolojik Dönüşüm
    Kevin Kelly
EN YUKARIYA GİT