pandora.com.tr
pandora.com.tr
Türkiye'nin En Büyük Kitabevi
Paylaş»
 

New Rules of Sales and Service: How to Use Agile Selling, Real-Time Customer Engagement, Big Data, C

Üye Girişi yapın, temin süresi ve fiyatını size bildirelim.
Üye Girişi yapın, sizi bu ürün stoklarımıza girdiğinde bilgilendirelim.
Temin süremiz 28 - 42 iş günü
Yayıncı John Wiley  ( 10 / 2014 ) ISBN 9781118827857  |  Ciltli  |  15,6x23,01x2,39 cm.  |  İngilizce  |  272 Sayfa    |  Türler Satış-Pazarlama

İlgili Ürünler

  • %26
    indirim
    Global Tezahürat
    Global Tezahürat
    David Meerman Scott
  • %26
    indirim
    Gerçek Zamanlı Pazarlama ve Halkla İlişkiler
    Gerçek Zamanlı Pazarlama ve Halkla İlişkiler
    David Meerman Scott
  • Marketing Lessons from the Grateful Dead: What Every Business Can Learn from the Most Iconic Band in
    Marketing Lessons from the Grateful Dead: What Every ...
    David Meerman Scott
  • %31
    indirim
    STOKTAN
    TESLİM
    Satış ve Hizmetin Yeni Kuralları
    Satış ve Hizmetin Yeni Kuralları
    David Meerman Scott
  • STOKTAN
    TESLİM
    New Rules of Marketing & PR: How to Use Social Media, Online Video, Mobile Applications, Blogs, News
    New Rules of Marketing & PR: How to Use Social Media, ...
    David Meerman Scott

Bu türde çok satanlar

  • %21
    indirim
    Özel Markalı Ürünlerin Pazarlama Stratejileri
    Özel Markalı Ürünlerin Pazarlama Stratejileri
    Serkan Kılıç
  • %31
    indirim
    Pazarlama 3.0
    Pazarlama 3.0
    Philip Kotler
  • %26
    indirim
    Satış 101 : Ciltli
    Satış 101 : Ciltli
    Zig Ziglar
  • STOKTAN
    TESLİM
    Hooked : How to Build Habit-Forming Products
    Hooked : How to Build Habit-Forming Products
    Nir Eyal
  • %31
    indirim
    Buyology : Satın Almaya Dair Bildiğimiz Her Şey Neden Yanlış
    Buyology : Satın Almaya Dair Bildiğimiz Her Şey Neden Yanlış ...
    Martin Lindstrom
EN YUKARIYA GİT