pandora.com.tr
pandora.com.tr
Türkiye'nin En Büyük Kitabevi
Paylaş»
 

Sense and Respond: How Successful Organizations Listen to Customers and Create New Products Continuo

Üye Girişi yapın, temin süresi ve fiyatını size bildirelim.
Üye Girişi yapın, sizi bu ürün stoklarımıza girdiğinde bilgilendirelim.
Temin süremiz 65 - 45 iş günü
Yayıncı Harvard Business Review Press  ( 02 / 2017 ) ISBN 9781633691889  |  Ciltli  |  İngilizce  |  Türler İş Yönetimi

İlgili Ürünler

  • Lean UX : Applying Lean Principles to Improve User Experience
    Lean UX : Applying Lean Principles to Improve User ...
    Jeff Gothelf

Bu türde çok satanlar

  • STOKTAN
    TESLİM
    Evolution of Cooperation
    Evolution of Cooperation
    ROBERT AXELROD
  • STOKTAN
    TESLİM
    Inner Game of Work
    Inner Game of Work
    W. Timothy Gallwey
  • STOKTAN
    TESLİM
    Good to Great : Why Some Companies Make the Leap...and Others Don
    Good to Great : Why Some Companies Make the Leap...and Others ...
    Jim Collins
  • STOKTAN
    TESLİM
    Getting to Yes : Negotiating An Agreement Without Giving In
    Getting to Yes : Negotiating An Agreement Without Giving In
    Roger Fisher
  • %26
    indirim
    STOKTAN
    TESLİM
    Scrum: İki Katı İşi Yarı Zamanda Yapma Sanatı
    Scrum: İki Katı İşi Yarı Zamanda Yapma Sanatı
    Jeff Sutherland
EN YUKARIYA GİT