pandora.com.tr
pandora.com.tr
Türkiye'nin En Büyük Kitabevi
Paylaş»
 

Sense and Respond: How Successful Organizations Listen to Customers and Create New Products Continuo

Üye Girişi yapın, temin süresi ve fiyatını size bildirelim.
Üye Girişi yapın, sizi bu ürün stoklarımıza girdiğinde bilgilendirelim.
Temin süremiz 65 - 45 iş günü
Yayıncı Harvard Business Review Press  ( 02 / 2017 ) ISBN 9781633691889  |  Ciltli  |  İngilizce  |  Türler İş Yönetimi

İlgili Ürünler

  • Lean UX : Applying Lean Principles to Improve User Experience
    Lean UX : Applying Lean Principles to Improve User ...
    Jeff Gothelf

Bu türde çok satanlar

  • STOKTAN
    TESLİM
    Zero to One : Notes on Start Ups, or How to Build the Future
    Zero to One : Notes on Start Ups, or How to Build the Future
    Peter Thiel
  • STOKTAN
    TESLİM
    Getting to Yes : Negotiating An Agreement Without Giving In
    Getting to Yes : Negotiating An Agreement Without Giving In
    Roger Fisher
  • STOKTAN
    TESLİM
    Intelligent Investor
    Intelligent Investor
    Benjamin Graham
  • STOKTAN
    TESLİM
    Business Analytics 6E : Data Analysis and Decision Making
    Business Analytics 6E : Data Analysis and Decision Making
    Christian S. Albright
  • STOKTAN
    TESLİM
    New One Minute Manager
    New One Minute Manager
    Kenneth Blanchard
EN YUKARIYA GİT