pandora.com.tr
pandora.com.tr
Türkiye'nin En Büyük Kitabevi
Paylaş»
 

What Great Service Leaders Know and Do: Creating Breakthroughs in Service Firms

Üye Girişi yapın, temin süresi ve fiyatını size bildirelim.
Üye Girişi yapın, sizi bu ürün stoklarımıza girdiğinde bilgilendirelim.
Temin süremiz 42 - 72 iş günü
Yayıncı Berrett-Koehler  ( 09 / 2015 ) ISBN 9781626565845  |  Ciltli  |  İngilizce  |  Türler İş Yönetimi

Bu türde çok satanlar

  • STOKTAN
    TESLİM
    Good Strategy / Bad Strategy : Difference and Why it Matters
    Good Strategy / Bad Strategy : Difference and Why it Matters
    Richard Rumelt
  • STOKTAN
    TESLİM
    Goal 3e : Process of Ongoing Improvement
    Goal 3e : Process of Ongoing Improvement
    Eliyahu M. Goldratt
  • STOKTAN
    TESLİM
    Heart of Change : Real-Life Stories of How People Change Their Organizations
    Heart of Change : Real-Life Stories of How People Change Their ...
    John P. Kotter
  • STOKTAN
    TESLİM
    Creativity Inc : Overcoming the Unseen Forces That Stand in the Way of True Inspiration
    Creativity Inc : Overcoming the Unseen Forces That Stand in the ...
    Ed Catmull
  • STOKTAN
    TESLİM
    Competitive Strategy : Techniques for Analyzing Industries and Competitors
    Competitive Strategy : Techniques for Analyzing Industries and ...
    Michael E. Porter
EN YUKARIYA GİT