%0
Yeni Medya Araştırmaları - Sayımer, İdil

Yeni Medya Araştırmaları

İdil Sayımer

Yayınevi: Literatürk Academia

Yayın tarihi: 08/2014

ISBN: 9786053370352

Türkçe | 544 Sayfa | 13,5 x 21,5 cm

Tür: Medya-İletişim

  • 45,00 TL

            Tarihsel süreçte endüstri ekonomisi ve hiyerarşik örgütlenme modelinden ağ toplumuna dönüşümü hızlandıran İnternet, aynı zamanda medya teknolojisi ve sayısal kültür tarihinin de dönüm noktasını oluşturmaktadır. İnternet ve mobil iletişim kullanımının yaygınlaşması ile birlikte gelişen yeni medya ortamları kişilerarası iletişimden eğitim süreçlerine, siyasetten toplumsal hareketlere ve iş dünyasına kadar yaşamın hemen her alanını etkileyip dönüştürmektedir. Nesnelerin İnterneti ve akıllı kent uygulamaları gibi bir çok yeni yaşam biçimi ile karşı karşıya olduğumuz Web 4.0 döneminde ağ teknolojilerinin yaşam tarzımıza ve bakış açımıza birçok yenilik getireceği öngörülmektedir.
            Yeni medya ortamlarındaki gelişmelerin dinamizmi elinizdeki derleme kitabı oluşturmamızın temel nedenidir. Bu bağlamda yapılacak yeni akademik çalışmalara ve kamusal tartışmalara gerekli olan kavramsal zemini, çeşitli alanlardaki uygulama pratikleri eşliğinde sunmayı amaçlayan derleme: siyasal iletişim, yerel kimlik temsilleri, aktivist hareketler, kişilerarası iletişim, halkla ilişkiler, alternatif habercilik, gençlerin ekranla tanışma hikayeleri, üre-tüketicilik ve katılım olgusu olmak üzere sekiz ana eksenden oluşmaktadır. Yeni medya ortamlarının yaşamımızdaki çok boyutlu yeri şüphesiz ki önümüzdeki süreçte disiplinlerarası birçok yeni çalışmaya zemin oluşturmaya ve bu ortamdaki iletişim biçimlerini enine boyuna araştırmamızı sağlamaya devam edecektir. Derlemede yer alan on bir araştırma yazısı bu çalışmalara kaynaklık etmeyi amaçlamaktadır.

 

İlgili Ürünler

Bu Türde Çok Satanlar

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

©1996-2020 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015

Tasarım : Logo Site Tasarımı