Yayınevi: Oxford University Press
Yayın tarihi: 05/2017
ISBN: 9780190625894
İngilizce | 240 Sayfa |
Tür: Satış-Pazarlama
Temin Süresi 30 - 50 iş günü
ÜYE GİRİŞİ YAPIN
stoklarımıza girdiğinde bilgilendirelim
ÜYE GİRİŞİ YAPIN
temin süresi ve fiyatını size bildirelim
3000. That's the number of marketing messages the average American confronts on a daily basis from TV commercials, magazine and newspaper print ads, radio commercials, pop-up ads on gaming apps, pre-roll ads on YouTube videos, and native advertising on mobile news apps. These commercial messages are so pervasive that we cannot help but be affected by perpetual come-ons to keeping buying. Over the last decade, advertising has become more devious, more digital, and more deceptive, with an increasing number of ads designed to appear to the untrained eye to be editorial content. It's easy to see why. As we have become smarter at avoiding ads, advertisers have become smarter about disguising them.
Mara Einstein exposes how our shopping, political, and even dating preferences are unwittingly formed by brand images and the mythologies embedded in them. Advertising: What Everyone Needs to Know® helps us combat the effects of manipulative advertising and enables the reader to understand how marketing industries work in the digital age, particularly in their uses and abuses of "Big Data.' Most importantly, it awakens us to advertising's subtle and not-so-subtle impact on our lives--both as individuals and as a global society. What ideas and information are being communicated to us--and to what end?
Satış Bir İkna Eylemidir : Satıcının ve Satışın Evrimi
M. Rifat Bayraç
Site Fiyatı: 59,25 TL
Network Marketing ile Neler Mümkün?
Ender Akgün
Site Fiyatı: 113,12 TL
İtibar Pazarlaması
Bülent Namal
Site Fiyatı: 88,00 TL
Video Pazarlaması : Markaların Büyümesi için Video Kampanyaları Nasıl Oluşturulur?
Jon Mowat
Site Fiyatı: 104,25 TL
Online Alişverişte Fomo (Kaçırma Korkusu)’nun Plansız Satın Alma ve Satın Alma Sonrası Pişmanlık Dav
Ayçe Yılmaz
Site Fiyatı: 81,00 TL
Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarında Teknolojik Yatkınlığın Müşteri Deneyimi ve Satın Alma Niyetine
Ayşenur Yılmazer
Site Fiyatı: 92,00 TL
Sosyal Medya Pazarlaması ve Tüketicilerin Satın Alma Kararları Üzerindeki Rolü
Onur Öztürk
Site Fiyatı: 115,00 TL
Ekip Çalışması Kitabı : Zirve Yolunda
Roman Tschappeler
Site Fiyatı: 95,46 TL
Tom Peters’ın Kısa Mükemmellik Rehberi
Nancye Green
Site Fiyatı: 147,26 TL
Pazarlama Psikolojisi
Richard Shotton
Site Fiyatı: 96,20 TL
Dijital Çağda İçerik Yönetiminin Kuralları
Ann Handley
Site Fiyatı: 125,60 TL
Pazarlama Metaforları
Gerald Zaltman
Site Fiyatı: 102,40 TL
Karar Fabrikası : Satınalma Davranışlarını Etkileyen 25 Düşünce Hatası
Richard Shotton
Site Fiyatı: 89,60 TL
Gelecekte Satış : Birçok Şey Eskisi Gibi Olmayacak
Ekrem Sağel
Site Fiyatı: 57,75 TL
Satış Bir İkna Eylemidir : Satıcının ve Satışın Evrimi
M. Rifat Bayraç
Site Fiyatı: 59,25 TL
Marka İmajı ve Marka Aşkına Etkisi : Mağaza Atmosferi Faktörlerinin
Sema Doğru
Site Fiyatı: 117,00 TL
Pazarlama Teorileri 2
M. İsmail Yağcı
Site Fiyatı: 120,00 TL
3 Taksit
3 Taksit
3 Taksit
3 Taksit