%10
Artırılmış Gerçeklik ve Siyasal Pazarlama : Seçim Kampanyası ve Seçmen Tercihi Üzerine Bir Uygulama - Durmaz, Sena Saymaz

Artırılmış Gerçeklik ve Siyasal Pazarlama : Seçim Kampanyası ve Seçmen Tercihi Üzerine Bir Uygulama

Sena Saymaz Durmaz

Yayınevi: Paradigma Akademi

Yayın tarihi: 12/2019

ISBN: 9786057691217

Türkçe | 163 Sayfa | 16 x 24 cm

Tür: Satış-Pazarlama

  • 27,00 TL
  • 30,00 TL

İnovatif bir yaklaşım sergileyen ve günümüzde farklılaşmanın bu temelde gerçekleşeceğini ön gören pazarlama aktörleri, Artırılmış Gerçeklik (AG) teknolojisinin erken uygulayıcısı olma yarışındadır. Değişen dünya dinamiklerini sezinleyen ve artan rekabet ortamında oluşan pay edinme gayreti, pazarlama stratejilerinin önem derecesini artırmakta ve bilişim teknolojileri ile yaratılan mecralarda da var olma kararlılığını güçlendirmektedir. Bu kitapta, Artırılmış Gerçekliğin siyasal pazarlamada bir siyasal iletişim mekanizması olarak kullanıldığında, pazarlama karmasının siyasal pazarlamadaki izdüşümü üzerindeki etkisi ortaya konulmaya çalışılmıştır. Artırılmış Gerçeklik teknolojisi ve siyasal pazarlama unsurları birleştiğinde bahse konu olan alana katkısının olumlu olabileceği ve yakın gelecekte Artırılmış Gerçeklikle desteklenen seçim kampanyalarının olgunlaşacağı düşünülmektedir.

İlgili Ürünler

Bu Türde Çok Satanlar

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

©1996-2020 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015

Tasarım : Logo Site Tasarımı