Yayınevi: MediaCat
Yayın tarihi: 02/2010
ISBN: 9786055755409
Yazar : Waldemar Pfoertsch
Türkçe | 402 Sayfa |
Tür: Satış-Pazarlama
Ürünler git gide birbirine benzedikçe, şirketler tercih edilmek için marka yaratma yoluna gidiyorlar. Marka, Coca-Cola, McDonald's, Kodak ve Mercedes gibi şirketlerin başarısında önemli bir faktördür. Ama artık daha endüstriyel şirketler de marka yaratma stratejisini kullanıyor. Tüketiciye değil de firmadan firmaya (B2B) satış yapan bazı endüstriyel şirketler yola çıktı bile: Caterpillar, DuPont, Siemens, GE…
Ancak şirketler marka yaratmanın bir dizi ürün ya da hizmete isim vermenin ötesinde olduğunu anlamalılar. Marka, bir şirketin ürününün ya da hizmetinin belirli bir seviyede performans sergileyeceğine söz verme şeklidir. Markanın ardında verilen söz şirket ve ortakları için tüm faaliyetlerinde bir motivasyon kaynağıdır.
Bu kitap, endüstriyel ürünler için marka yaratma sanatını ve bilimini inceleyen ilk kitaplardan biri olma özelliğini taşıyor. Endüstriyel ürünler için marka yaratma konusunda pek çok konsept, teori ve başarılı endüstriyel marka yönetimi örnekleri sunuyor.
10 Ölümcül Pazarlama Günahı
Philip Kotler
Site Fiyatı: 88,00 TL
A'dan Z'ye Pazarlama
Philip Kotler
Site Fiyatı: 114,40 TL
Kotler ve Pazarlama : Pazar Yaratmak Pazar Kazanmak ve Pazara Egemen Olmak
Philip Kotler
Site Fiyatı: 187,50 TL
Pazarlama 4.0
Philip Kotler
Site Fiyatı: 118,40 TL
Pazarlama Yönetimi
Kevin Lane Keller
Site Fiyatı: 549,50 TL
Pazarlama 5.0
Philip Kotler
Site Fiyatı: 135,00 TL
Satış Bir İkna Eylemidir : Satıcının ve Satışın Evrimi
M. Rifat Bayraç
Site Fiyatı: 59,25 TL
Network Marketing ile Neler Mümkün?
Ender Akgün
Site Fiyatı: 113,12 TL
İtibar Pazarlaması
Bülent Namal
Site Fiyatı: 88,00 TL
Video Pazarlaması : Markaların Büyümesi için Video Kampanyaları Nasıl Oluşturulur?
Jon Mowat
Site Fiyatı: 104,25 TL
Online Alişverişte Fomo (Kaçırma Korkusu)’nun Plansız Satın Alma ve Satın Alma Sonrası Pişmanlık Dav
Ayçe Yılmaz
Site Fiyatı: 81,00 TL
Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarında Teknolojik Yatkınlığın Müşteri Deneyimi ve Satın Alma Niyetine
Ayşenur Yılmazer
Site Fiyatı: 92,00 TL
Sosyal Medya Pazarlaması ve Tüketicilerin Satın Alma Kararları Üzerindeki Rolü
Onur Öztürk
Site Fiyatı: 115,00 TL
Ekip Çalışması Kitabı : Zirve Yolunda
Roman Tschappeler
Site Fiyatı: 95,46 TL
Tom Peters’ın Kısa Mükemmellik Rehberi
Nancye Green
Site Fiyatı: 147,26 TL
Pazarlama Psikolojisi
Richard Shotton
Site Fiyatı: 96,20 TL
Dijital Çağda İçerik Yönetiminin Kuralları
Ann Handley
Site Fiyatı: 125,60 TL
Pazarlama Metaforları
Gerald Zaltman
Site Fiyatı: 102,40 TL
Karar Fabrikası : Satınalma Davranışlarını Etkileyen 25 Düşünce Hatası
Richard Shotton
Site Fiyatı: 89,60 TL
Gelecekte Satış : Birçok Şey Eskisi Gibi Olmayacak
Ekrem Sağel
Site Fiyatı: 57,75 TL
Satış Bir İkna Eylemidir : Satıcının ve Satışın Evrimi
M. Rifat Bayraç
Site Fiyatı: 59,25 TL
Marka İmajı ve Marka Aşkına Etkisi : Mağaza Atmosferi Faktörlerinin
Sema Doğru
Site Fiyatı: 117,00 TL
Pazarlama Teorileri 2
M. İsmail Yağcı
Site Fiyatı: 120,00 TL
3 Taksit
3 Taksit
3 Taksit
3 Taksit