%9
Bütünleşik Pazarlama İletişimi Ölçümleme Süreci  - Yurdakul, Nilay Başok

Bütünleşik Pazarlama İletişimi Ölçümleme Süreci

Nilay Başok Yurdakul

Yayınevi: Nobel

Yayın tarihi: 02/2006

ISBN: 9789755918761

Türkçe | 327 Sayfa | Büyük boy  |  16 x 23,5 cm

Tür: Satış-Pazarlama

  • 22,75 TL
  • 25,00 TL

Pazarlama ve pazarlama iletişimi kavramı tanımı ve özellikleri, tarihsel gelişim süreci, bütünleşik pazarlama iletişiminin gelişim nedenleri, planlama modelleri, bütünleşik pazarlama iletişiminde stratejik yönetim ve ölçümleme sürecinin değerlendirilmesi çalışmada ele alınan konulardandır. Bu çalışma, pazarlama iletişiminde ölçümleme konusuna gerek akademik ve gerekse profesyonel anlamda ilgi duyan araştırmacı ve kullanıcılar için temel bir başvuru kaynağı olabilecek niteliktedir. -Tanıtım Yazısı’ndan-

İlgili Ürünler

Bu Türde Çok Satanlar

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

©1996-2018 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015

Tasarım : Logo Site Tasarımı