Yayınevi: Karahan - Ders Kitapları
Yayın tarihi: 05/2014
ISBN: 9786054454976
Türkçe | 133 Sayfa | 14 x 21 cm
Tür: Satış-Pazarlama
ÜYE GİRİŞİ YAPIN
stoklarımıza girdiğinde bilgilendirelim
Hepimiz gün içinde bir ya da birkaç kez çalıştığımız bankanın kurumsal internet sitesine giriyoruz, merak ettiğimiz herhangi bir sorunun cevabına ulaşmak için Google?a soruyoruz, almak istediğimiz ürünleri alışveriş sitelerinden takip ediyoruz. Uçak, otobüs, konser ya da etkin-lik biletlerimizi internet üzerinden alıyoruz, akşam ne yemek yapayım? sorusunu internetten yemek tariflerine bakarak cevaplıyoruz, trafiğe ve hava durumuna bakıp öyle yola çıkıyoruz, acıkıyoruz ve dışarı çıkmak istemiyoruz dolayısıyla yemek sipariş ediyoruz, gazetelerin o güzel kağıt kokusunu özlesek de internetten haberleri okuyoruz ve belki de en fazla sosyal paylaşım sitelerinden birbirimizin hayatlarına dahil oluyoruz. Böylece hepimiz, gün içerisinde onlarca web sitesini ziyaret ediyoruz. Kullanım amacımız ne olursa olsun, gün geçtikçe dünyada daha fazla kişi internette yeni kullanım alışkanlıkları ediniyor. Sınırlar sanallaşıp kıtalar birbirine bağlandıkça, dijital bir düünce tarzı devreye girdi. İstenen bilgiye her an her yerden ulaşılıyor olması, şirketlere ve pazarlamaya farklı bir perspektif kazandırdı. Teknoloji ile bütünleşen pazarlama, yeni kavramların gelişmesine de olanak sağladı. Bu çerçevede ön plana çıkan konular; değişen tüketici yapısı, dijital pazarlama ve dijital içerik pazarlamasıdır. Hedef kitleyi, dijital ortamda çeşitli amaçlarla yönlendir-mek için onlara uygun, yaratıcı ve hatta katılımcı içerik sunulması ile başlayan süreci yansıtan dijital içerik pazarlaması; geleneksel "bak bu ürün güzel bunu al!? şeklindeki pazarlama yöntemlerinden farklıdır. Bu açıdan dijital içerik pazarlamasını kullanan milyonlarca şirketin tüketicilerine bakış açıları da farklıdır. Bu yeni tüketiciler artık bizim "destekçiler? imizdir. Dijital İçerik Pazarlaması isimli bu kitap, pazarlama yaklaşımlarındaki değişimi, değişen tüketiciyi, dijital içerik pazarlamasını, dijital içerik sürecini ve bütünleşik stratejileri aktarma çabası ile beş bölümden oluşmaktadır. Kitap, dijital içerik kavramını daha önce hiç duymayan ya da dijital içerikler oluşturan şirketler dahil konu ile ilgilenen herkes için bilgi vermek, paylaşmak ve ortak anlam oluşturmak amacına yöneliktir.
1 Sayfalık Pazarlama Planı : Yeni Müşteriler Edinin-Daha Fazla Para Kazanın ve Kalabalıktan Sıyrılı
Allan Dib
Site Fiyatı: 43,20 TL
Pazarlama Teorileri 2
M. İsmail Yağcı
Site Fiyatı: 52,80 TL
Dijital Çağda Bütünleşik Pazarlama İletişimi
Ruziye Cop
Site Fiyatı: 78,00 TL
Bütünleşik Pazarlama İletişimi : Küresel Markalar Bağlamında
Sarp Bağcan
Site Fiyatı: 76,50 TL
Pazarlamanın Geleceği
Merve Vardarsuyu
Site Fiyatı: 58,50 TL
Sustainability
Erkut Akkartal
Site Fiyatı: 88,20 TL
Sosyal Medya ve Satın Alma Davranışı
Rıza Batur Bülbül
Site Fiyatı: 37,80 TL
Uluslararası Pazarlamada Güncel Konular
Murat Düzgün
Site Fiyatı: 59,00 TL
80/20 Satış Pazarlama : Pareto Yeniden Yazıldı
Perry Marshall
Site Fiyatı: 44,25 TL
Dijital Spor Pazarlaması
Özge Ercan
Site Fiyatı: 65,00 TL
Endüstriyel Pazarlama
Nezihe Figen Balta
Site Fiyatı: 43,00 TL
Pazarlama Teorileri
M. İsmail Yağcı
Site Fiyatı: 49,60 TL
Markalama : Başarıya Ulaştıran 20 Temel İlke
David A. Aaker
Site Fiyatı: 48,00 TL
Marka Hikayeleri : İstanbul'dan Endonezya'ya
John Grant
Site Fiyatı: 43,20 TL
Satış Profesyoneli El Kitabı : Saha ve Kurumsal Satışta Başarı İçin Yapılması Gerekenler
Hakan Okay
Site Fiyatı: 19,50 TL
Yeni Nesil Pazarlama Yaklaşımları : Vaka Analizleri İle
Aysun Kahraman
Site Fiyatı: 75,00 TL
Hitler’i Pazarlamak
Nicholas O’Shaughnessy
Site Fiyatı: 46,88 TL
Pazarlama Teorileri 2
M. İsmail Yağcı
Site Fiyatı: 52,80 TL
Principles of Marketing 18é
Philip Kotler
Site Fiyatı: 350,00 TL
3 Taksit
3 Taksit
3 Taksit
3 Taksit