%10
Dijital Pazarlama ve E-Ticaret’te Stratejik Yönetim ve Planlamaya Temel Yaklaşımlar - Ceran, Uluhan

Dijital Pazarlama ve E-Ticaret’te Stratejik Yönetim ve Planlamaya Temel Yaklaşımlar

Uluhan Ceran

Yayınevi: Dorlion

Yayın tarihi: 12/2020

ISBN: 9786254071096

Türkçe | 58 Sayfa | 13,5 x 21 cm

Tür: Internet / e-ticaret

  • 10,80 TL
  • 12,00 TL

 Uluhan Ceran’ın “Dijital Pazarlama ve E-Ticaret’te Stratejik Yönetim ve Planlamaya Temel Yaklaşımlar” adlı titiz çalışması, tüm bu değişimi anlamak ve onun parçası olmak isteyen tüm işletmeciler , yöneticiler ve girişimciler için önemli bir kaynak niteliği taşımakta. Ceran, dijital pazarlama ve e- ticaret kavramlarını tüm detayları ile kuramsal olarak açıklarken, bu kavramların ortaya çıkışının tarihsel geçmişini de kitabında bizlere sunuyor.

Genel hatları ile e-ticaret ve dijital pazarlama sistemlerinin yönetimsel boyutunu, bu sistemlerin uygulamalarını ele alan, dürüst ve özenli bir çabanın ürünü olan bu çalışmanın, akademik anlamda literatüre yaptığı katkı da son derece önemli.

Prof.Dr. İsmail Dalay
İstanbul Esenyurt Üniversitesi

 

İlgili Ürünler

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

©1996-2021 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015

Tasarım : Logo Site Tasarımı