%0
Dijital Spor Pazarlaması - Ercan, Özge

Dijital Spor Pazarlaması

Özge Ercan

Yayınevi: Akademisyen Kitabevi

Yayın tarihi: 03/2022

ISBN: 9786258037623

Türkçe |

Tür: Satış-Pazarlama

  • 65,00 TL

 Yeni dijital teknolojiler, her alanda olduğu gibi spor pazarlamasının da yeniden şekillenmesine neden olmuştur. Verilerin çoğalması ile birlikte spor işletmelerinin, değişen tüketici davranışlarını daha iyi anlamaları ve onların taleplerini karşılayabilmek için pazarlama faaliyetlerini bu doğrultuda düzenlemeleri gerekmektedir.

Bilginin niteliğinin ve miktarının değişmesi, depolanabilmesi, erişilebilmesi ve analiz edilebilmesi; spor işletmelerinde yürütülen pazarlama faaliyetlerinin ölçme, planlama ve uygulama yöntemlerini geliştirmeleri ve dijitalleşmelerini zorunlu kılmıştır.

Bu kitap, günümüzde spor işletmelerinin analitik araç ve tekniklerle dijital dönüşümlerini nasıl gerçekleştirebileceğinin ve spor işletmeleri ile nasıl bütünleştirileceğinin anlaşılmasını sağlamaya yöneliktir.

Spor işletmelerinde dijital dönüşümün sağlanarak pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi, fonksiyonel sınırların aşılmasını gerektirmektedir. Dolayısı ile kitaptaki bazı bölümler analitik bilgi ve becerilerinizdeki boşlukları kapatma fırsatı vermek için tasarlanmıştır. Keyifli okumalar dileği ile...

İlgili Ürünler

Bu Türde Çok Satanlar

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

©1996-2022 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015

Tasarım : Logo Site Tasarımı