Yayınevi: MIT Press
Yayın tarihi: 04/2016
ISBN: 9780262034487
Ciltli | İngilizce | 176 Sayfa | 15,24x22,86x1,27 cm.
Tür: İş Yönetimi
Temin Süresi 30 - 50 iş günü
ÜYE GİRİŞİ YAPIN
temin süresi ve fiyatını size bildirelim
ÜYE GİRİŞİ YAPIN
stoklarımıza girdiğinde bilgilendirelim
"Disruption" is a business buzzword that has gotten out of control. Today everything and everyone seem to be charaterized as disruptive -- or, if they aren't disruptive yet, it's only a matter of time before they become so. In this book, Joshua Gans cuts through the chatter to focus on disruption in its initial use as a business term, identifying new ways to understand it and suggesting new tools to manage it.
Almost twenty years ago Clayton Christensen popularized the term in his book The Innovator's Dilemma, writing of disruption as a set of risks that established firms face. Since then, few have closely examined his account. Gans does so in this book. He looks at companies that have proven resilient and those that have fallen, and explains why some companies have successfully managed disruption -- Fujifilm and Canon, for example -- and why some like Blockbuster and Encyclopedia Britannica have not. Departing from the conventional wisdom, Gans identifies two kinds of disruption: demand-side, when successful firms focus on their main customers and underestimate market entrants with innovations that target niche demands; and supply-side, when firms focused on developing existing competencies become incapable of developing new ones.
Gans describes the full range of actions business leaders can take to deal with each type of disruption, from "self-disrupting" independent internal units to tightly integrated product development. But therein lies the disruption dilemma: A firm cannot practice both independence and integration at once. Gans shows business leaders how to choose their strategy so their firms can deal with disruption while continuing to innovate.
Nereden Nereye : Atölyeden Fabrikaya Uzanan Bir İş Hayatı Hikayesi
Osman Levent Coşkunsu
Site Fiyatı: 45,14 TL
Mavi Okyanusa Doğru : Rekabetin Ötesinde
W. Chan Kim
Site Fiyatı: 50,69 TL
Işıklar Söndü
Thomas Gryta
Site Fiyatı: 73,80 TL
Küçük İşler Büyük Özgürlükler : Para Kazanmanın Unutturulmuş Sırları
Mert Başaran
Site Fiyatı: 60,68 TL
Konuşma ve Sunum : Topluluk Karşısında
Harvard Business Review
Site Fiyatı: 37,00 TL
Scaling Up
Verne Harnish
Site Fiyatı: 296,00 TL
Pozitif Etki : İş ve Sosyal Hayatta Kazanmanın Rehberi
Gonca Elibol
Site Fiyatı: 51,80 TL
Kalite 4.0 : Kalitenin Dönüşüm Serüveni
Burçin Çetin Karabat
Site Fiyatı: 49,50 TL
Cehaletin Gücü
Dave Trott
Site Fiyatı: 48,10 TL
Yaratıcı Düşünme Sanatı : Yenilikçi Olmak ve Müthiş Fikirler Üretmek
John Adair
Site Fiyatı: 34,04 TL
Brief : Kısa ve Öz - Daha Az Sözle Daha Çok Etki Yaratmak
Joseph McCormack
Site Fiyatı: 48,00 TL
Scrum: İki Katı İşi Yarı Zamanda Yapma Sanatı
Jeff Sutherland
Site Fiyatı: 53,40 TL
If I Understood You, Would I Have This Look on My Face?: My Adventures in the Art and Science of Rel
Alan Alda
Site Fiyatı: 295,44 TL
Üçüncü Taraf Rüşvet ve Yolsuzluk Risk Yönetimi Rehberi
Kolektif
Site Fiyatı: 175,00 TL
Yönetim Becerileri
Harvard Business Review
Site Fiyatı: 29,60 TL
Meraklısına Performans Yönetimi
Evrim Funda İnkaya Horoz
Site Fiyatı: 122,43 TL
Dijital Çağda Kariyer Yönetimi
Selma Kılıç Kırılmaz
Site Fiyatı: 49,50 TL
Değer Bilen Liderlik Kitabı : Leading with Gratitude
Chester Elton
Site Fiyatı: 62,10 TL
Hormonlu Egoların Yönetimi
Altay Ayhan
Site Fiyatı: 118,40 TL
Dijitalin Kitabı Mı Olur?
Göksemin Gökalp Özdemir
Site Fiyatı: 51,06 TL
Güvenli Davranış : İş Yaşamında Etkili İletişim
Jale Minibaş Poussard
Site Fiyatı: 20,72 TL
Liderler En Son Yer
Simon Sinek
Site Fiyatı: 49,60 TL
Kurumsal Dayanıklılık
Harvard Business Review
Site Fiyatı: 37,00 TL
Dijital Dönüşüm
Harvard Business Review
Site Fiyatı: 37,00 TL
Motivasyonel Görüşme Tekniği
Kültegin Ögel
Site Fiyatı: 19,20 TL
Süreklilikten Sürdürülebilirliğe : Bir Kurumsal Sürdürülebilirlik Yolculuğu
İzel Levi Coşkun
Site Fiyatı: 26,10 TL
3 Taksit
3 Taksit
3 Taksit
3 Taksit