Duygusal Emek Davranışlarının Çalışanların İş Sonuçlarına Etkisi - Öz, Ela Ünler

Duygusal Emek Davranışlarının Çalışanların İş Sonuçlarına Etkisi

Ela Ünler Öz

Yayınevi: Beta

ISBN: 9789752957411

Türkçe | 88 Sayfa |

Tür: Ekonomi

Küreselleşme, 1980'li yıllardan itibaren önem kazanarak şirketlerin dünya çapında yayılma politikalarını ve stratejilerini hızlandırmış ve bunun sonucunda bazı iş alanlarını ön plana çıkartmıştır. Bu iş alanlarından biri hizmet sektörü olmuştur. Örgütler, rakipleri arasında rekabet avantajı yaratabilmek için hizmet kalitesini arttırma yoluna gitmişlerdir. Hizmet kalitesi, müşterilerin aldıkları hizmeti nasıl algıladıkları ve bu hizmetten ne kadar memnun kaldıkları ile ilişkilidir. Bu yüzden, müşteri ile birebir etkileşim içinde bulunan çalışanların davranış ve hareketleriyle gösterdikleri performans, hizmet kalitesinin belirleyicisi haline gelmiştir.

Müşteri ile birebir etkileşim içine giren bu çalışanların, örgütün uzun vadeli amaçlarına ulaşmakta aracı olarak kullanılması amaçlanmıştır. Giriş'ten

İlgili Ürünler

Bu Türde Çok Satanlar

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

©1996-2018 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015

Tasarım : Logo Site Tasarımı