%0
Endüstriyel Pazarlama - Balta, Nezihe Figen

Endüstriyel Pazarlama

Nezihe Figen Balta

Yayınevi: Nobel

Yayın tarihi: 05/2006

ISBN: 9789755918860

Türkçe | 216 Sayfa | Büyük boy  |  19,5 x 23,5 cm

Tür: Satış-Pazarlama

  • 43,00 TL

Tüketim ürünleri pazarlarında olduğu gibi bu pazarlarda da işletmeler, hedeflerine ulaşmak, varlıklarını sürdürmek ve her şeyden önce karlılığa ulaşmak için etkin pazarlama yöntemlerini ve stratejilerini uygulamak zorundadırlar. Bu durum Endüstriyel ( örgütsel ) pazarların, gelişen teknoloji, rekabet, ekonomi ve bütünüyle düşünce sistemlerinin etkisi altında öneminin artmasına yol açmıştır. Bu çalışma da bu pazarları ve bu pazarlarda uygulanan pazarlama ilke, yöntem, strateji ve anlayışlarını tanımlamaya yöneliktir. Bu tanımlama sekiz bölüm altında; endüstriyel pazarlamanın yapısı, müşteri davranışı, pazarlama araştırması ve pazarlama bilgi sistemi, pazar bölümleme, pazarlarda ürün geliştirme, ürün ve fiyat yönetimi, dağıtım tedarik zinciri yönetimi ve endüstriyel tutundurma konuları kapsamı içerisinde değerlendirilmektedir. -Tanıtım Yazısı’ndan-

İlgili Ürünler

Bu Türde Çok Satanlar

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

©1996-2022 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015

Tasarım : Logo Site Tasarımı