%0
Gastronomi Turizmi : Destinasyon Pazarlama Aracı Olarak  - Karaman, Abdullah

Gastronomi Turizmi : Destinasyon Pazarlama Aracı Olarak

Abdullah Karaman

Yayınevi: Eğitim Yayınevi

Yayın tarihi: 03/2023

ISBN: 9786257316248

Editör : F. Kübra Aylan Simge Şalvarcı

Karton Kapak | Türkçe | 322 Sayfa | 17 x 24 cm

Tür: Ekonomi

  • 275,00 TL

Günümüzde gastronomi değerleri, uluslararası ve ulusal alanda birçok seyahatin motivasyon kaynağını ve tatil deneyiminin önemli bir bölümünü oluşturmaktadır. Destinasyonların sahip olduğu gastronomi değerlerinin zenginliği, destinasyonun diğer destinasyonlarla rekabet gücü elde etmesine katkı sağlamaktadır. Bu nedenle destinasyon pazarlama sürecinde, yerel ve bölgesel gastronomi değerlerinin turistik ürüne dönüştürülmesine yönelik girişimler oldukça önem arz etmektedir. Konya, antik çağlardan günümüze kadar çeşitli medeniyetlere tanıklık etmiş bir destinasyondur. Köklü bir tarihe sahip olması nedeniyle Konya, destinasyon pazarlaması açısından gastronomi değerleri ile uluslararası rekabet yaratacak niteliklere sahiptir. Türk mutfak kültürü en eski kültürlerden biridir ve dünyanın en zengin mutfaklarından birine sahiptir. Tarihsel açıdan Konya; Prehistorik, Selçuklu, Osmanlı İmparatorluğu ve Türkiye Cumhuriyeti dönemleri olarak değerlendirilmektedir.

Konya mutfağı geçmişten günümüze önemini hiç kaybetmemiştir. Orta Asya’dan Konya’ya kadar uzanan Selçuklu, İran ve Mevlevi mutfaklarının birleşik etkileri, günümüz Türk yemek kültürünün köklerini oluşturmaktadır. Bu bağlamda kitapta, Konya ili gastronomi değerlerinin destinasyon pazarlama sürecine katkı sağlaması amacıyla, ilçelerin sahip olduğu turizm arz kaynakları ve gastronomi unsurları detaylı bir biçimde ele alınmaktadır.

İlgili Ürünler

Bu Türde Çok Satanlar

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

©1996-2024 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015