%20
Halkla İlişkiler Yazarlığı : Gelenekselden Sosyal Medyaya - Duğan, Özlem

Halkla İlişkiler Yazarlığı : Gelenekselden Sosyal Medyaya

Özlem Duğan

Yayınevi: Literatürk

Yayın tarihi: 03/2019

ISBN: 9786053372004

Türkçe | 216 Sayfa | 13,5 x 21,5 cm

Tür: Sosyal Medya

  • 28,00 TL
  • 35,00 TL

Yazı büyülü bir şeydir, yazmak ise doğaüstü bir yetenek olarak nitelendirilebilir. Kurumun daha iyi tanıtımını yapmak, hedef kitleyi ikna etmek ve hedef kitlede sempati ve ilgi oluşturmak için çalışan halkla ilişkiler görevlilerinin yazma yeteneğine sahip olması meslek hayatlarında başarılı olmalarını sağlayan önemli unsurlardandır. Bu nedenle halkla ilişkiler alanında çalışanlarının yazarlık yeteneğini geliştirmeleri, çok yönlü düşünebilmeleri,  hedef kitleyi ve medyayı çok iyi tanımaları mesleğin gereklerini yerine getirebilmeleri için şart görünmektedir.
            Bu kitapta halkla ilişkiler yazarlığı, ikna edici mesaj oluşturma, kriz dönemlerinde halkla ilişkiler yazarlığı, halkla ilişkilerde kullanılan geleneksel ve dijital yöntem, araç ve teknikleri örnekler verilerek açıklanmıştır. Halkla ilişkilerin çalışma alanları hiç kuşku yok ki son yıllarda daha çok dijital medya üzerinedir. Kurumların web sayfaları, kurumsal Facebook, Twitter, Instagram sayfaları da tanıtım açısından kuruma fayda sağlayan araçlardır.
 Kitabın halkla ilişkiler çalışanları ve halkla ilişkiler bölümünde eğitim gören öğrenciler için önemli bir kaynak olması dileğiyle…

TEMEL DEĞERLERE SAHİP OLMAK, BAĞLI KALMAK,
İNANMAK  VE SÜRDÜREBİLMEK AŞK’INA!..

İlgili Ürünler

Bu Türde Çok Satanlar

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

©1996-2019 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015

Tasarım : Logo Site Tasarımı