İkna Edici İletişim-Korku Çekiciliği-Tartışmalı Reklam Kavramı ve Kamu Spotları - Ergin, Tuba Çevik

İkna Edici İletişim-Korku Çekiciliği-Tartışmalı Reklam Kavramı ve Kamu Spotları

Tuba Çevik Ergin

Yayınevi: Eğitim Yayınevi

Yayın tarihi: 02/2023

ISBN: 9786057487711

Karton Kapak | Türkçe |

Tür: Reklamcılık - Halkla İlişkiler

 Son yıllarda sayıları giderek artan kamu spotları, özellikle kamu sağlığını korumak adına sıkça yayınlanmaktadır. Bu tür kamu spotlarında, hedef kitlenin dikkatini çekmek ve ikna etmek için korku bileşenleri ve tartışmalı reklam türüne ait özellikler kullanılmaktadır.

İkna edici iletişimin ana amaçlarından biri, tutumu değiştirmek ve bunun sonucunda, istenen bir davranış değişikliği oluşturmaktır. Çok kolay olmayan bu değişim için iletişimciler, hazırladıkları mesajlarda, insan için tarih boyunca bir motivasyon kaynağı olan korku öğesini, bir çekicilik türü olarak kullanmaktadır.

Bu kitapta, korku çekiciliğinin ve tartışmalı reklam özelliklerinin kamu spotlarında kullanımı incelenmiş ve bu alandaki araştırmalara katkıda bulunmak amaçlanmıştır.

İlgili Ürünler

Bu Türde Çok Satanlar

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

©1996-2024 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015