İkna Yöntemleri - Maxwell, Richard

İkna Yöntemleri

Richard Maxwell

Yayınevi: Alfa

Yayın tarihi: 07/2008

ISBN: 9786051060149

Yazar : Robert Dickman

Çevirmen : Taylan Taftaf

Türkçe | 230 Sayfa | 13,5 x 19,5 cm.

Tür: Satış-Pazarlama

Dünyanın en önemli kurumsal iletişim danışmanlarından Richard Maxwell ve Robert Dickman, İkna Yöntemleri ile pazarlama iletişimine renkli, yepyeni bir boyut getiriyor. Bu kitapta,

• İkna etmenin kurallarının ve kurgusunun her sektöre ve kuruma nasıl uyarlanacağını,

• Satışları artırmak, tüketicilerin aklında yer etmek için her markanın nasıl bir hikâyesi olması gerektiğini,

•İnsanların algılarını en çok ne tür hikâyelerin etkilediğini dünyaca tanınan markaların örnek olay incelemeleri ile birlikte okuyacaksınız.

Maxwell ve Dickman, kurumsal danışmanlık ve sinema-televizyon dünyasındaki deneyimlerinden yola çıkarak, markalara ve onlardan sorumlu profesyonellere iknanın inanılmaz gücünü gösteriyor.

İlgili Ürünler

Bu Türde Çok Satanlar

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 6 Taksit

©1996-2018 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015

Tasarım : Logo Site Tasarımı