%0
İşletmelerde Uygulanan Pazarlama Stratejilerinin Rekabet Gücüne Etkisi - İnan, Ümmü Saliha Eken

İşletmelerde Uygulanan Pazarlama Stratejilerinin Rekabet Gücüne Etkisi

Ümmü Saliha Eken İnan

Yayınevi: Eğitim Yayınevi -Ders Kitapları

Yayın tarihi: 11/2019

ISBN: 9786057786302

Türkçe | 212 Sayfa | 16,5 x 24 cm

Tür: Ekonomi

  • 32,00 TL

 Yaşadığımız dünyayı pazarlama açısından ele aldığımızda küresel köy değerlendirmesi yapılmaktadır. Bu küresel köy işletmeler açısından yeni pazarlara erişmek, mevcut pazarları korumak ve pazar paylarını arttırmak, rekabet üstünlüğü sağlamak ve sürdürülebilir kılmak, pazarlama strateji ve politikaları oluşturmak, yeni ürünler geliştirebilmek, farklı fiyatlandırma, tutundurma ve dağıtım stratejileri geliştirebilmek ve tüm bu stratejilerdeki rekabet gücümüzü sürdürebilir kılmak adına pazarlama araştırmalarının yeni ve canlı veri sağlama yeteneğinden yararlanabilmek en temel olgulardır. Bu temel olgular işletmenin mevcut rekabetçi kulvarında tıpkı radar vizyonu gibi tüm çevreye karşı sistemli bir duyarlılığa sahip olmasını sağlamaktadır.

İlgili Ürünler

Bu Türde Çok Satanlar

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

©1996-2019 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015

Tasarım : Logo Site Tasarımı