%20
Karar Fabrikası : Satınalma Davranışlarını Etkileyen 25 Düşünce Hatası - Shotton, Richard

Karar Fabrikası : Satınalma Davranışlarını Etkileyen 25 Düşünce Hatası

Richard Shotton

Yayınevi: MediaCat

Yayın tarihi: 11/2018

ISBN: 9786052314128

Çevirmen : Ümit Şensoy

Türkçe | 218 Sayfa | 14,5 X 21,5 cm

Tür: Satış-Pazarlama

  • 26,40 TL
  • 33,00 TL

Davranış bilimini pazarlamaya uyarlamak hiç bu kadar kolay olmamıştı!

 

Davranış bilimleri ve psikoloji alanında yapılan araştırmalar, insan beyninin kimi bilişsel eğilimleri olduğunu ve söz konusu eğilimlerin karar alma süreçlerini de etkileyen düşünce hatalarına yol açabildiğini gösteriyor. Tüketicilerin sıradan gibi görünen, gündelik satın alma kararları da doğal olarak bu etkilerden muaf değil.

Richard Shotton, elinizdeki kitapta satın alma davranışlarımıza hangi psikolojik süreçlerin hükmettiğini; akademiden, gerçek reklam kampanyalarından ve kendi özgün araştırmalarından kanıtlar eşliğinde gözler önüne seriyor. Her bir bölüm, bölüme adını veren bilişsel eğilimin pazarlama kampanyalarında nasıl kullanılabileceğini gösteriyor.

Pazarlama ve reklam kampanyalarınıza ilişkin kararlar alırken Karar Fabrikası’na başvurmayı ihmal etmeyin.

Araştırmanın ve sosyolojinin hayatlarımızı nasıl etkilediğini bilmek istiyorsanız, Richard’ın kitabını okuyun.

                                                                       Dave Trott, kreatif direktör, yazar

Motor Kurye ile Teslim
Bu Ürünün Bulunduğu Şubelerimiz:
  • pandora.com.tr
  • Nişantaşı

İlgili Ürünler

Bu Türde Çok Satanlar

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

©1996-2021 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015

Tasarım : Logo Site Tasarımı