%5
Kurumsal Sosyal Sorumluluk : Pazarlamada Yeni Bir Paradigmaya Doğru - Bayraktaroğlu, Gül

Kurumsal Sosyal Sorumluluk : Pazarlamada Yeni Bir Paradigmaya Doğru

Gül Bayraktaroğlu

Yayınevi: Literatür Ders Kitapları

ISBN: 9789750404887

Yazar : Burcu İlter Mustafa Tanyeri

Türkçe | 198 Sayfa |

Tür: İş Yönetimi

  • 52,25 TL
  • 55,00 TL

Rekabetin değişen kapsamı ve boyutları daha önce firmaların ve toplumun gündeminde olmayan çok yeni bir kavramı tartışmaların odak noktasına yerleştirmiştir. Kurumsal Sosyal Sorumluluk olarak tanımlanan bu yeni kavram, aslında uzun yıllardan beri şirket yönetimleri ve işletmecilik dünyası tarafından işletmenin sorumluluklarının nerede başlayıp nerede bittiğine ilişkin tartışmaların bugün geldiği noktada bir kilometre taşını oluşturmaktadır. Kalite, yenilikçilik, müşteri memnuniyeti, farklılaşma ve satış sonrası hizmetler gibi doğrudan tüketiciye yönelik kavramların yeterli olmadığı, firmanın sorumluluklarının sınırını toplumsal fayda yaratma, topluma hizmet boyutuna taşıdığı bir sürecin henüz başındayız.

Bu çalışma, bir taraftan bugünün kırıcı rekabet ortamında firmaların ayakta kalma ve pazarda başarılı olma savaşında kullanılabilecek yeni bir stratejiyi bütün boyutlarıyla ele almakta, diğer taraftan da firmalarımız için konuya ilişkin bilincin ve farkındalığın geliştirilmesi açısından öneriler ortaya koymaktadır. Tanıtım Yazısı'ndan

İlgili Ürünler

Bu Türde Çok Satanlar

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

©1996-2021 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015

Tasarım : Logo Site Tasarımı