Luxury Strategy : Break the Rules of Marketing to Build Luxury Brands - Kapferer, Jean-Noël

Luxury Strategy : Break the Rules of Marketing to Build Luxury Brands

Jean-Noël Kapferer

Yayınevi: Kogan Page

Yayın tarihi: 12/2008

ISBN: 9780749464912

Yazar : Vincent Bastien

Ciltli | İngilizce | 336 Sayfa | 16x23,39x3 cm.

Tür: Satış-Pazarlama

  • Temin Süresi 28 - 42 iş günü

  • ÜYE GİRİŞİ YAPIN

    temin süresi ve fiyatını size bildirelim

  • ÜYE GİRİŞİ YAPIN

    stoklarımıza girdiğinde bilgilendirelim

Rationalizes the management of new business concept based on the highly original methods that were used to transform small family businesses such as Ferrari, Louis Vuitton, Cartier, Chanel, Bulgari, Gucci and Prada, into global brands. This title explains the difference between 'premium' and 'luxury'.

İlgili Ürünler

Bu Türde Çok Satanlar

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

©1996-2019 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015

Tasarım : Logo Site Tasarımı