Marka ve Göstergebilim - Güz, Nüket

Marka ve Göstergebilim

Nüket Güz

Yayınevi: ES

Yayın tarihi: 12/2023

ISBN: 9786055664596

Editör : Serap Bozkurt

Karton Kapak | Türkçe | 416 Sayfa | 16 x 24 cm

Tür: İş Yönetimi

Günümüz dünyasında, markaların gücü ve etkisi endüstrileri ve giderek kentleri bile biçimlendiren  önemli bir güce, neredeyse yadsınamaz bir erkin göstergeler bütününe dönüştü. Ancak bu etki, yalnızca ürünlerin ya da hizmetlerin niteliğini değil, aynı zamanda markaların iletişim dili ve göstergelerle nasıl ilişkilendirildiğiyle de yakından ilişkilidir. “Marka ve Göstergebilim” adlı bu yapıt, markaların üstelik markalaşma hedefiyle çalışan kentlerin arkasındaki simgelerin ve göstergelerin anlamını bulmak ve nasıl etkili bir biçimde kullanılacağını anlamak isteyen herkes için bir yol haritası, bir izlence sunar.

Yapıtta göstergebilim marka iletişimi bağlamında ele alınmıştır. Markaların nasıl birer gösterge ve /ya da göstergeler yumağı konumuna geldiğini, tüketicilerin bu göstergeleri nasıl algıladığını ve marka iletişiminin göstergebilimsel boyutları ele alınmıştır. Okurlar, hemen her türden göstergelerin gücünü anladıkça, tüketici davranışlarını ve marka algısının biçimlendirebilme yol-yordamını bulgulayacaktır.

Marka yönetimi, pazarlama iletişimi ya da reklamcılık gibi alanlarda çalışanlar, göstergebilim meraklıları için yön sunan göstergebilim ve pazarlama dünyasının kesişimindeki bu önemli çalışma göstergelerin dolayısıyla göstergebilimin gücünü anlamaya ve marka iletişimini daha etkili bir biçimde yapılandırmaya yardım edecek bir kaynaktır.

İlgili Ürünler

Bu Türde Çok Satanlar

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

©1996-2024 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015