%25
Markalar ve Markalaşma - CLİFTON, Rita

Markalar ve Markalaşma

Rita CLİFTON

Yayınevi: İş Bankası

Yayın tarihi: 05/2014

ISBN: 9786053321309

Çevirmen : Meral Çiyan Şenerdi

Türkçe | 374 Sayfa | 15,5 x 23 cm

Tür: İş Yönetimi

  • 22,13 TL
  • 29,50 TL

Bir şirketin markası ya da markaları onun en kıymetli malvarlığıdır. Bazı şirketlerde marka, şirketin piyasa değerinin yüzde 70’ine bedeldir. Financial Times’ın “marka guru’su”, Daily Telegraph’ın da “markalara yol gösteren marka” diye niteledikleri Rita Clifton yönetiminde bir ekip tarafından hazırlanan Markalar ve
Markalaşma, her tür kurum ve kuruluşun markasını, kendi merkezi organizasyon prensibi olarak görmesi gerektiğini, her karar ve adıma markanın yön vermesi gerektiği görüşünü savunuyor.
• Büyük markalar iddia edildiği gibi zararlı mıdır?
• Markalaşmada en iyi örnekler
• Marka konumlandırması, marka stratejisi ve markanın korunması
• Görsel ve sözel kimlik
• Marka iletişimi
• Markaların geleceği ve markalaşmada yeni eğilimler
Alanında uzman yazarların kaleme aldığı Markalar ve Markalaşma, markaların rolünü ve önemini; başarılı bir markanın nasıl yaratıldığını ve nasıl korunduğunu daha iyi anlamanızı sağlayacak

İlgili Ürünler

Bu Türde Çok Satanlar

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

©1996-2019 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015

Tasarım : Logo Site Tasarımı