Masallar ve Gerçeklerle Reklamcılık - Jones, John Philip

Masallar ve Gerçeklerle Reklamcılık

John Philip Jones

Yayınevi: MediaCat

Yayın tarihi: 05/2006

ISBN: 9799756347941

Çevirmen : Aytül Özer

Karton Kapak | Türkçe | 316 Sayfa |

Tür: Reklamcılık - Halkla İlişkiler

1960’ların sonuna kadar reklamların nasıl işlediği ve insanları nasıl etkilediği konusunda elde çok fazla bilgi yoktu. Ünlü perakendeci John Wannamaker’a atfedilen “Reklam bütçemin yarısının boşa gittiğini biliyorum, ama hangi yarısı, onu bilmiyorum” sözü, bu dönemi her şeyden daha iyi anlatır.

Gün geldi, böyle kalender reklamverenlere rastlanmaz oldu. Reklamverenler artık reklama harcadıkları her kuruşun hesabını sormaya başladı. Reklamın gücüne dair somut kanıtlardan yoksun olan reklam dünyası ise telaş içinde reklamın etkililiğini kanıtlamaya yönelik kuramlar üretmeye başladı ve bu kuramlar zamanla kimsenin sorgulamadığı efsanelere dönüştü.

John Philip Jones, bu fikir dolu ve ufuk açıcı kitabında, birer dogmaya dönüşmüş 28 reklam efsanesine meydan okuyor. Çeşitli araştırmalardan ve örnek reklam kampanyalarından yararlanarak iddialarını sağlam bir temele dayandıran Jones, bir yandan da reklamların gerçekte nasıl işlediğine dair çok değerli bilgiler sunuyor.

Reklam bütçesinin ne kadarının boşa gittiğini öğrenmek isteyen herkese...

İlgili Ürünler

Bu Türde Çok Satanlar

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

©1996-2024 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015