Medyaetik : Medya İletişim Etik - Örs, Ferlal

Medyaetik : Medya İletişim Etik

Ferlal Örs

Yayınevi: Sentez

Yayın tarihi: 01/2016

ISBN: 9786059922340

Türkçe | 184 Sayfa | 13,5 x 21 cm

Tür: Medya-İletişim

Günümüzün gelişmiş kitle iletişim araçları, gündelik yaşamımızın vazgeçilmezleridir. Hayatımızı çok yönlü etkileyen bu araçlar, getirdikleri olumlu katkılarla birlikte, aynı zamanda yarattıkları olumsuz toplumsal ve bireysel etkilerle de en fazla tartışılan konuların başında gelmektedir. Bu tartışmaların odağında da iletişim ve medya etiği yer almaktadır.
İletişimin, medyanın, günlük yaşamda etkinliğinin sürekli güçlenmesi ve neredeyse hayatımızı yönlendirip belirler hale gelmesi, etik tartışmalarını da beraberinde getirmektedir. Hele Türkiye gibi ekonomik - siyasal - sosyal gelişmelerin çok hızlı yaşandığı ve toplumsal dinamiklerin çok yoğun olduğu bir ülkede, konu daha da önemlidir ve yaşamsaldır.   
Kitabımızın temasını oluşturan medya - iletişim ve etik konusu, hayatın gündeminde her daim önemli bir gündem maddesi oluşuyla, güncel ve popülerdir. Bu yönüyle etki alanında bulunan hemen herkesi yakından ilgilendirmektedir

İlgili Ürünler

Bu Türde Çok Satanlar

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

©1996-2020 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015

Tasarım : Logo Site Tasarımı