Memnun Çalışanlar Memnun Müşteriler - Çakır, Sinem Yeygel

Memnun Çalışanlar Memnun Müşteriler

Sinem Yeygel Çakır

Yayınevi: Detay

Yayın tarihi: 01/2010

ISBN: 9786055681838

Yazar : Ayşen Temel Eğinli

Türkçe | 256 Sayfa | 16 x 24 cm

Tür: İş Yönetimi

Çalışanların ve müşterilerin işletmeden beklentileri ve algıları arasındaki bir değerlendirme sonucunda ortaya çıkan memnuniyet duygusunun, içsel ve dışsal faktörlerden etkilenmesi söz konusudur. Bir iyilik halini ifade eden memnuniyet, sadece iç ve dış müşterilerin ihtiyaçlarının karşılanmasına yönelik çabaları değil, aynı zamanda her iki tarafın da beklentileri ve algıları arasındaki dengenin kurularak korunmasını gerektirmektedir. Bir işletmenin varlık sebebi olan dış müşterilerine ulaşabilmesinin anahtarı, çalışan ilişkileri yönetimidir. Bu anlamda çalışanlardan (iç müşterilerden) dış müşterilere doğru olumlu bir sürecin işlerliğini sağlayan bir sistemin oluşturulması ve bu süreçteki fonksiyonlara işlerlik kazandırılması gerekmektedir. Karlılığı ve sürekliliği hedefleyen işletmelerin çalışan ilişkileri ve müşteri ilişkileri yönetimi uygulamalarına odaklanarak, çeşitli strateji ve taktiklerle başarılı olmaları mümkün olabilmektedir.

İçerik 

1. BÖLÜM: MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ VE ÇALIŞAN İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ KAVRAMLARI
I. Müşteri Kavramı
II. Çalışan İlişkileri Yönetimi
III. Müşteri İlişkileri Yönetimi
IV. Çalışan Memnuniyeti ve Müşteri Memnuniyeti Arasındaki İlişki

2. BÖLÜM: KURUM İMAJININ YANSITILMASINDA MÜŞTERİ VE ÇALIŞAN İLİŞKİLERİ YÖNETİMİNİN ETKİSİ
I. Kurum İmajı Kavramı Üzerine
II. Çalışan İlişkileri Yönetiminin Kurumsal İmaja Etkisi
III. Çalışan Dostu Örgütler
IV. Müşteri İlişkileri Yönetiminin (CRM) Kurum İmajına Etkisi

İlgili Ürünler

Bu Türde Çok Satanlar

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

©1996-2019 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015

Tasarım : Logo Site Tasarımı