%20
Müşteri Deneyimi  - Varnali, Kaan

Müşteri Deneyimi

Kaan Varnali

Yayınevi: MediaCat

Yayın tarihi: 10/2017

ISBN: 9786052314012

Türkçe | 176 Sayfa | 14 x 21 cm

Tür: İş Yönetimi

  • 30,40 TL
  • 38,00 TL

Kaan hoca, her zaman olduğu gibi yine dillere hızla pelesenk olmuş bir kavramı ustalıkla somutlaştırıyor. Müşteri yolculuğu yaklaşımının nasıl hayata geçirilebileceğini etkili örneklerle aktarıyor.

Prof. Dr. Kerem Rızvanoğlu, Galatasaray Üniversitesi

Kaan Varnalı ile yürüttüğümüz çalışmalarda, teoriyle desteklenen bir metodolojik çerçeve oluştururken, sistematik bir eleştirel bakış açısı da kazandık. Hem akademik geleneğe hem de pratik dünya gerçeklerine birlikte hakim olmasının katkısı çok büyük...

Hülya Türkmen, Garanti Bankası

Müşteriye sunulan deneyimi en çıplak haliyle nasıl görebiliriz? Bu deneyimin iş sonuçlarına etkisi nedir? Peki nasıl ve nereye kadar iyileştirilmesi gerekir? Bu kitap bu sorulara davranış bilimini baz alan pratik yanıtlar verirken, müşteri deneyimi tasarımı alanında strateji geliştirme, araştırma, uygulama ve kurumsal dönüşüm için eşsiz bir kılavuz sunuyor.


İlgili Ürünler

Bu Türde Çok Satanlar

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

©1996-2022 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015

Tasarım : Logo Site Tasarımı