%0
Müşteri İlişkileri Yönetimi :  Temel Kavramlar ve Uygulamalar - Gültekin, Beyza

Müşteri İlişkileri Yönetimi : Temel Kavramlar ve Uygulamalar

Beyza Gültekin

Yayınevi: Nobel

Yayın tarihi: 11/2018

ISBN: 9786053209973

Yazar : Üzeyir Kement

Türkçe | 200 Sayfa | 13,50 x 21,50 cm

Tür: İşletme-Pazarlama

  • 18,00 TL

Geçmişi oldukça eskilere dayanan müşteri ilişkileri yönetimi, günümüzde de oldukça dikkat çekici bir alandır. Buna rağmen, ülkemizde konuya ilişkin akademik çalışmalar sınırlıdır. Dolayısıyla bu kitap, müşteri ilişkileri yönetimi kapsamındaki kavramları ayrıntılı biçimde açıklanması ve bu kavramların bir arada verilmesi ile literatüre ve uygulayıcılara katkıda bulunmaktadır. Sir Winston Churchill'in "Ne kadar geriye bakabilirseniz, o kadar ileriyi görebilirsiniz" ifadesinde belirttiği gibi, konu...

İlgili Ürünler

Bu Türde Çok Satanlar

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

©1996-2019 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015

Tasarım : Logo Site Tasarımı