Yayınevi: Karina Yayınevi
Yayın tarihi: 02/2020
ISBN: 9786257025096
Türkçe | 80 Sayfa |
Tür: İşletme-Pazarlama
ÜYE GİRİŞİ YAPIN
stoklarımıza girdiğinde bilgilendirelim
“Müşteri” günümüz dünyasının en popüler kavramlarından birisi olmaya devam ederken büyük veya küçük ölçekli tüm firmalar, müşteri sadakati, doğru iletişim ve çalışan odağının sahaya yönlendirilmesi konusunda daha fazla çaba göstermektedir. Bugün hemen hiçbir firma yoktur ki vizyon, misyon ve firma inançlarında “Müşteri” sözü yer almasın. Müşteri tarafında yaratılabilecek bağlılığın firma bilançolarına olumlu katkısı, büyüme ve daha güçlü olma yolunda atılabilecek en büyük adım olduğu çok açıktır. Kolay olmayan ise müşteri bağlılığını artırmak ve bu bağlılığın sürdürülebilirlik yönetimini sağlamak nasıl olmalıdır, sorusunun cevabıdır. “Müşteri” kavramı yüz, hatta bin yıllardır insan hayatındaki, ticari dünyamızdaki en önemli konulardan birisi olarak araştırmalara ve kitaplara konu oldu. Zaman içerisindeki değişim sadece müşteri algısı, beyni ve seçimlerinde değil aynı zamanda şirketlerde, ürünlerde yaşandı. Tüm şirketler kazançlarını ve kârlılıklarını artırmaya çalışırken her zaman yüksek müşteri sadakati peşinde koştular. Günümüze gelindiğinde ise müşterinin önemi en üst düzeye çıktı ve orada kalmaya devam edecek gibi görünüyor. En iyi ürünlerin satış rakamlarının düşük kaldığı, en büyük şirketlerin birkaç yıl içinde iflasa sürüklendiği bir yüzyıl içindeyiz. Müşteri artık kesinlikle patron ve o karar veriyor. Müşteri isterse en iyi şirket kısa sürede sizin şirketiniz olabiliyor.
Tren Tam Vaktinde Geldi
FUAT YALÇIN
Site Fiyatı: 24,42 TL
Algılanan Yönetici Desteği İle İş Performansı Arasındaki İlişkide Örgütsel Adalet Algısının Aracılık
Hayati Arslan
Site Fiyatı: 77,00 TL
Finansal Teknolojilerin ve Dijital Dönüşümün İş İlanları Üzerine Etkisi
Keziban Kükmen
Site Fiyatı: 55,00 TL
İş ve Yaşam Dengesi : Sağlık Sektörü Çalışanlarına Yönelik İstatistik
Hacer Handan Demir
Site Fiyatı: 70,00 TL
Bilimsel Açıdan Yönetim - Strateji - Organizasyon Konuları
Şahin Karabulut
Site Fiyatı: 95,00 TL
Örgütlerde Toksik Davranışlar
Turhan Moç
Site Fiyatı: 100,00 TL
Fonksiyonel Perspektifle Sürdürülebilir İşletme Yönetimi
Esra Yıldırım Söylemez
Site Fiyatı: 80,00 TL
Sağlık Hizmetlerinde Yönetim Güncesi
Altuğ Çağatay
Site Fiyatı: 85,00 TL
Kariyer Yönetimi
Zekeriya Şahin
Site Fiyatı: 30,00 TL
Liderlik : Bilgi Çağında
Bahar Yalçın
Site Fiyatı: 40,00 TL
Modern Yönetim Teknikleri
Aykut Bedük
Site Fiyatı: 75,00 TL
Proje Yönetimi Bilgi Birikimi Kılavuzu : PMBOK Kılavuzu 6. Baskı : Çevik Uygulama Klavuzu
Kolektif
Site Fiyatı: 400,00 TL
Modern Satış Yönetimi ve Liderlik
Yücel Uygun
Site Fiyatı: 80,00 TL
Perakende Yönetimi : Stratejik Bir Yönetim
BARRY BERMAN
Site Fiyatı: 128,00 TL
Kurumsal Sosyal Sorumluk ve Marka İmajı
Özer Silsüpür
Site Fiyatı: 45,00 TL
Aile İşletmelerinde Muhasebe-Finans ve Denetim
Osman Yılmaz
Site Fiyatı: 90,00 TL
Güncel Yaklaşımlarla Kalite ve Kalite Yönetim Sistemleri : TS EN ISO 9001:2015
Sündüs Dağ
Site Fiyatı: 55,00 TL
3 Taksit
3 Taksit
3 Taksit
3 Taksit