%0
Normaldışı Tüketici Davranışları : Reklam Yönlü Bir Yaklaşım - Çerçi, Merve

Normaldışı Tüketici Davranışları : Reklam Yönlü Bir Yaklaşım

Merve Çerçi

Yayınevi: Akademisyen Kitabevi

Yayın tarihi: 08/2021

ISBN: 9786257275699

Türkçe | 83 Sayfa | 11,5 x 18 cm

Tür: Tıp

  • 20,00 TL

 Tüketiciler olarak ne kadar değiştik? Satın alımlarımızın miktarında, tarzında ya da sıklığında normaldışı olan bir şeyler mi var? Belki de aşağıdaki sorulara kendimize dürüst davranarak yanıt vermeliyiz ve bunu kendimiz görmeliyiz.

Kaçınız kimseye görünmemek için gece giysi kutularına artık kullanmak istemediği ve miktar olarak biraz da fazlaca olan kıyafetlerini atıyor?

Şimdi şu an dolabınızda kaç tane hiç etiketi çıkarılmamış kıyafet var?

İnternetten nasıl olsa kimse ne kadar aldığınızı görmüyor diye aynı anda en çok kaç tane ayakkabı satın aldınız?

Yakınlarında alışveriş merkezinde artık sizi tanıyorlar mı?

Aynı Tshirt’ün kaç farklı rengine sahipsiniz?

Yalnızca iki tane ayağınız varken ve ikisine de bir çift ayakkabı giyebiliyorken kaç tane ayakkabınız var?

Sahip olduğunuz kravatları uç uca ekleyince evinizden iş yerinize kadar ulaşıyor mu?

Gerçekten o kırmızı ojelerin 5’inin de tonu birbirinden gözle fark edilebilecek kadar farklı mı?

İlgili Ürünler

Bu Türde Çok Satanlar

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

©1996-2021 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015

Tasarım : Logo Site Tasarımı