Yayınevi: Anı
Yayın tarihi: 02/2019
ISBN: 9786051701875
Editör : Sibel Dal
Türkçe | 464 Sayfa | 16,00 x 24,00 cm
Tür: Eğitim (Genel)
ÜYE GİRİŞİ YAPIN
stoklarımıza girdiğinde bilgilendirelim
Bu kitabın yazılmasında ilham kaynağı; çağdaş öğretim model, yaklaşım, yöntem ve teknikleri ile bunların uygulamaları konusunda kendisini geliştirme çabasında olan öğretmen adaylarımız ve öğretmenlerimiz olmuştur. Bilginin sürekli değiştiği, sorgulamanın öneminin ve gerekliliğinin arttığı günümüzde, yüz yıl öncesinde kullanılan eğitim durumlarını ve yöntemlerini günümüz sınıflarına taşımak bir ironidir diye düşünüyoruz. Merak eden, araştıran, sorgulayan, problem çözebilen, işbirliği yapabilen ve sorumluluk sahibi öğrenciler yetiştirebilmek okullarımızın ve öğretmenlerimizin temel amacıdır. Bu durumda öğretim yöntemlerinde ve teknolojilerindeki değişiklikleri merak eden, etrafında olup biteni sorgulayan ve problemlere çözüm üreten, anlamlı öğretimin sorumluluğunu yerine getirebilmek için “Nasıl öğretirim?” sorusunun yanıtını araştıran öğretmenlere gereksinimimiz var. Bu yönüyle bu kitabın Öğretim İlke ve Yöntemleri ile Özel Öğretim Yöntemleri derslerinde ayrıca Öğretmenlik Uygulaması ve Okul Deneyimi uygulamalarında öğretmen adaylarına kılavuzluk etmesi ve öğretmenler için öğretimde bir kaynak olması en büyük amacımız.
Kitabımızda öğretim sürecinin doğasının ve işleyişinin anlamlandırılabilmesi için bu sürecin temel bileşenleri olan; öğretimin ilkeleri,
• öğrenme kuramları/teorileri, modelleri,
• öğretim-öğrenme stratejileri,
• öğretim yöntem ve teknikleri,
• öğrenme stilleri,
• kavram öğretimi yöntem ve teknikleri,
• üst düzey düşünme becerileri öğretimi ve
• okul dışı öğrenme etkinliklerine ilişkin temel düzeyde kuramsal verilip farklı derslere yönelik hazırlanmış etkinlik temelli ders planları geliştirilmiştir.
Geliştirdiğimiz ders planları üç bölümden oluşmaktadır; önce her etkinlik için yaklaşık olarak ne kadar zaman ayrılacağı, ortada etkinlikler ve açıklamaları, sağda ise uygulama aşamalarının ve ders planı bölümlerinin isimleri yer almaktadır. Ders planları, öğretmen ve öğretmen adayları tarafından değerlendirilmiştir. Ders planlarındaki süreler, öneri niteliğinde olup öğrencilerin ilgi, istekleri ve soruları ile dersin ve konunun koşulları bağlamında esneklik gösterebilir.
Eğitimde Oyun-Oyunlaştırma ve Eğitsel Oyun Tasarımı
Yavuz Samur
Site Fiyatı: 60,80 TL
Demokratik Okullar
Yaacoy Hecht
Site Fiyatı: 41,76 TL
Öğrenci Koçum ve Karesi
Veysel Akto
Site Fiyatı: 30,00 TL
Dinler Yobazlar Misyonerler Yabancı Okullar
Hayri Yıldırım
Site Fiyatı: 171,00 TL
Üniversitelerde Kurumsal İmaj
Seval Ürkmez
Site Fiyatı: 22,20 TL
Üniversite Gençliğinin Spor Yapma Durumlarına İlişkin Psikolojik Sağlamlık Düzeylerinin ve Stresle B
Hüdaverdi Mamak
Site Fiyatı: 33,00 TL
Bilim Teknoloji ve Toplum : Sosyal Değişim Sürecinde
Ahmet Durmaz
Site Fiyatı: 52,00 TL
Öğretmen El Kitabı : İlkokulda Öğretim
İsa Korkmaz
Site Fiyatı: 100,00 TL
Açık Uçlu Soruların Hazırlanması Uygulanması ve Değerlendirilmesi
İsmail Karakaya
Site Fiyatı: 72,00 TL
Öğretmen Öğretmenden Beslenir
Kolektif
Site Fiyatı: 40,00 TL
Felsefi Temelleri Işığında Yapılandırmacılık
Hasan Aydın
Site Fiyatı: 42,00 TL
Eğitim Araştırmaları : Nicel ve Nitel Araştırmanın Planlanması Yürütülmesi ve Değerlendirilmesi
John W. Creswell
Site Fiyatı: 290,00 TL
Sorularla Büyüyoruz
Özgür Bolat
Site Fiyatı: 33,58 TL
Sınırları Aşmayı Öğretmek : Özgürlük Pratiği Olarak Eğitim
Bell Hooks
Site Fiyatı: 37,50 TL
Essentials of Research Paper Writing
Dilek Tavaşoğlu
Site Fiyatı: 54,00 TL
3 Taksit
3 Taksit
3 Taksit
3 Taksit