%20
Örneklerle Sosyal Medyada Tüketici Davranışları - Duygun, Adnan

Örneklerle Sosyal Medyada Tüketici Davranışları

Adnan Duygun

Yayınevi: Hiperlink

Yayın tarihi: 03/2020

ISBN: 9786052818039

Türkçe | 118 Sayfa | 13,5 x 21 cm

Tür: Sosyal Medya

  • 22,40 TL
  • 28,00 TL

Tüketiciler sosyal medyada ürün veya hizmetler hakkında; beğeni, paylaşım ve yorumlar yaparak birbirilerini etkileyebilmektedirler. Bu nedenle sosyal medyada tüketici davranışlarının anlaşılmasının hem işletme yöneticileri hem de akademisyenler açısından önem teşkil ettiğini ifade etmek mümkündür. Sosyal medyada tüketici davranışlarını ortaya koyan bir kitaba rastlanamamış olması göz önüne alındığında, bu kitap literatüre katkı sağlaması yönünden önemli bir çalışma haline gelmektedir.

İlgili Ürünler

Bu Türde Çok Satanlar

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

©1996-2021 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015

Tasarım : Logo Site Tasarımı