Pazarlama İletişimi : Bütünleşik Bir Yaklaşım - Taşoğlu, Nihal Paşalı

Pazarlama İletişimi : Bütünleşik Bir Yaklaşım

Nihal Paşalı Taşoğlu

Yayınevi: Detay

ISBN: 9786055681319

Türkçe | 201 Sayfa |

Tür: İşletme-Pazarlama

Bu çalışmada geleneksel pazarlama iletişimi unsurları olarak kabul gören reklam, halkla ilişkiler, kişisel satış gibi uygulamaların yanında kurumsal kimlik, medya planlaması, marka yönetimi gibi pazarlama iletişimine yön veren yeni yaklaşımlar da ele alınmaktadır. Çalışmanın öncelikli amacı, pazarlama sürecinde iletişimin etkin rolünü ve bütünleşik yaklaşımın pazarlama iletişimine sağlayacağı katkıları belli başlı modeller ışığında gözler önüne sermektir. Bu açıdan, çalışmanın, pazarlama iletişimine ilgi duyan herkese, fakat özellikle iş dünyasına adım attıklarında yolları kaçınılmaz bir biçimde kesişecek olan genç pazarlamacılara ve iletişimcilere faydalı olacağına inanıyoruz.

İlgili Ürünler

Bu Türde Çok Satanlar

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

©1996-2021 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015

Tasarım : Logo Site Tasarımı