%15
Pazarlamada Müşteri Odaklılık ve Balanced Scorecard - Pirtini, Serdar

Pazarlamada Müşteri Odaklılık ve Balanced Scorecard

Serdar Pirtini

Yayınevi: Beta

ISBN: 9786052423073

Türkçe | 151 Sayfa |

Tür: İş Yönetimi

  • 23,80 TL
  • 28,00 TL

21. yüzyılda ekonomik ilişkiler sistematiğinde ortaya çıkan yeni dengelerle birlikte işletmelerin iş yapış biçimlerinde ve pazarlama anlayışlarında görülen değişim ve gelişime bağlı olarak pazarlamada bütünsellik ifade eden yeni bir pazarlama anlayışına geçilmiştir. Yönetim felsefesi olarak pazarlamada bütünleşik bir yaklaşımı vurgulayan bütünsel (holistik) pazarlama yaklaşımı ve sistem yaklaşımının gereği olarak işletmenin tüm fonksiyonel bölümlerinin ve çalışanlarının nezdinde gelişen müşteri odaklı olma ilkesi bu çalışmada esas alınan temel anlayışlar olmuştur.

Pazarlamada Müşteri Odaklılık ve Balanced Scorecard için şu an mevcudu olmayanlar

İlgili Ürünler

Bu Türde Çok Satanlar

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

©1996-2019 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015

Tasarım : Logo Site Tasarımı