Yayınevi: Nobel
Yayın tarihi: 02/2010
ISBN: 9786053953029
Yazar : Aylin Göztaş
Türkçe | 192 Sayfa |
Temin Süresi 1 - 3 iş günü
Son zamanlarda kafanızda yer alan her şey gündeminizi oluşturur. Bireysel sorunlardan sosyal konulara kadar, çevrenizle paylaşmayı planladığınız her satır gündeminizin bir parçasıdır. Bireysel gündemler kadar, medyanın, politikanın, politik aktörlerin, sivil toplum kuruluşlarının ve özel kuruluşların da gündemleri vardır. Ve bir konu ne kadar gündemdeyse hakkında o kadar çok konuşulur, üzerinde kafa yorulur. Halkla ilişkiler profesyonellerinin gündem oluşumundaki en açık rolü, gündem konularının seçimi ve sıralanmasında bir etki unsuru olma çabalarıdır. Peki bu nasıl mümkün olabilir? Medya etki çalışmalarına katkı koyan yerli ve yabancı çok sayıdaki araştırmacı tarafından ele alınan gündem belirleme şimdi halkla ilişkiler uzmanlığı konuları arasında öne çıkıyor. Bu kitapta halkla ilişkilerin gündem oluşumunda nasıl işlev üstleneceği politik gündem odağında ve vaka örnekleriyle ele alınıyor. Kitap, halkla ilişkiler uygulayıcılarının gündemleri nasıl etkileyip yönlendirebileceğine ilişkin ipuçları sunuyor.
Algılama Yönetimi : İletişimin Akıl ve Gönül Penceresi
Ali Saydam
Site Fiyatı: 92,00 TL
Postmodern Dönemde İnternet Reklamcılığında Şüphecilik
Mehmet Ali Gazi
Site Fiyatı: 65,00 TL
Sürrealizm ve Markalaşma
Gonca Gül Özer
Site Fiyatı: 44,10 TL
Halkla İlişkilerde Temel Kavramlar
Ayhan Biber
Site Fiyatı: 42,00 TL
Polislikte Halkla İlişkiler ve İletişim
Mehmet Akif Özer
Site Fiyatı: 61,20 TL
Halkla İlişkiler
Fuat Ustakara
Site Fiyatı: 65,00 TL
Halkla İlişkilere Farklı Yaklaşımlar Kuramların İzi
Fuat Ustakara
Site Fiyatı: 90,00 TL
Reklamcılığın Evrimi : Kavramlar-Süreç ve Yeni Yönelimler
Eda Erdoğan
Site Fiyatı: 120,00 TL
Reklam Göstergebilimi
Esra Saniye Tuncer
Site Fiyatı: 76,50 TL
Dijital Çağda Ogilvy’ye Göre Reklamcılık : Ciltli
Miles Young
Site Fiyatı: 147,26 TL
3 Taksit
3 Taksit
3 Taksit
3 Taksit