Quantitative Models in Marketing Research - Franses, Philip Hans

Quantitative Models in Marketing Research

Philip Hans Franses

Yayınevi: Cambridge University Press

Yayın tarihi: 06/2010

ISBN: 9780521143653

Yazar : Richard Paap

İngilizce | 224 Sayfa | 16,99x24,21x1,6 cm.

Tür: Finans-Bankacılık

  • Temin Süresi 45 - 55 iş günü

  • ÜYE GİRİŞİ YAPIN

    temin süresi ve fiyatını size bildirelim

  • ÜYE GİRİŞİ YAPIN

    stoklarımıza girdiğinde bilgilendirelim

This book presents the most important and practically relevant quantitative models for marketing research. Each model includes a demonstration of the mechanics of the model, empirical analysis, real world examples, and an interpretation of results and findings. The reader will learn how to apply the techniques, as well as understand the latest methodological developments in the academic literature. Students and practitioners with differing numerical skills are guided through the book, although a knowledge of elementary numerical techniques is assumed.

İlgili Ürünler

Bu Türde Çok Satanlar

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

©1996-2020 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015

Tasarım : Logo Site Tasarımı