Reklam Nasıl İşe Yarar Araştırmanın Rolü - Jones, John Philip

Reklam Nasıl İşe Yarar Araştırmanın Rolü

John Philip Jones

Yayınevi: Reklamcılık Vakfı

Yayın tarihi: 02/2004

ISBN: 9799759715730

Çevirmen : Mustafa Dilber Didem Ünal Biçicioğlu

Karton Kapak | Türkçe | 343 Sayfa | Büyük boy  | 

Tür: Reklamcılık - Halkla İlişkiler

Reklam Nasıl İşe Yarar, reklamın etkililiğini belirleyen araştırma yöntemlerini ele alırken reklam sürecinde yer alan tüm tarafları (müşteri, medya ve ajanslar) temsil ediyor.

Kitaptaki makaleler akademisyenler ve sektör profesyonelleri tarafından kaleme alındı. Bölümlerin büyük çoğunluğu özel olarak bu kitap için yazıldı; bunların yanı sıra klasik niteliği kazanmış bazı makaleler de kitaba uyarlandı.

Sonuç; reklam konusunda eğitim görenlere ve profesyonellere yönelik, teoriyi ve uygulamayı içeren "bilgi bankası" niteliğinde bir çalışma.

İlgili Ürünler

Bu Türde Çok Satanlar

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

©1996-2024 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015