Reklam Ne Zaman İşe Yarar : Reklamın Satışları Tetiklemesi - Jones, John Philip

Reklam Ne Zaman İşe Yarar : Reklamın Satışları Tetiklemesi

John Philip Jones

Yayınevi: Reklamcılık Vakfı

Yayın tarihi: 07/2005

ISBN: 9789759715786

Çevirmen : Erhan Güven

Karton Kapak | Türkçe | 236 Sayfa |

Tür: Reklamcılık - Halkla İlişkiler

Ünlü 'Reklamlarımın yarısı boşa gidiyor ama hangi yarısı boşa gidiyor bilmiyorum,' sözüne katılan Jones, çözüm için ipuçları veriyor. Reklamın işleyiş sürecine, tüketici davranışlarına, medya sürekliliğinin önemine dair bilgiler vererek 'reklamın ne zaman işe yaradığını' anlatıyor.

John Philip Jones'un eseri, reklamın satışları tetiklediğini ve kısa dönemli etkilerin uzun döneme yayılabileceğini araştırmalarla kanıtlıyor; reklamdan 'ideal' sonucu alabilmenin yollarını gösteriyor ve Reklam Nasıl işe Yarar ile bir set oluşturuyor.

İlgili Ürünler

Bu Türde Çok Satanlar

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

©1996-2024 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015