Reklamda Mükemmele Ulaşmak - Butterfield, Leslie

Reklamda Mükemmele Ulaşmak

Reklamlarda mükemmele ulaşmak yakın dönemde reklamcılık sektöründe yer almış ve mesleğinde en üst düzeye yükselmiş bir grup araştırmacı tarafından kaleme alındı.

Leslie Butterfield'in editörlüğünde ve katkılarıyla gerçekleşen kitabın yazarıbir bakıma reklamcılık ve pazarlama alanının "Kim Kimdir" listesinin önde gelen isimlerinden oluşuyor; John Bartle, Steve Henry, Profesör Peter Doyle, Mike Somners, Richard Hynter, Tim Broadbent, Tim Pile ve diğerleri.

İlgili Ürünler

Bu Türde Çok Satanlar

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

©1996-2024 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015