%15
Reklamı Anlamlandırmak - Mengü, Seda Çakar

Reklamı Anlamlandırmak

Seda Çakar Mengü

Yayınevi: Derin

Yayın tarihi: 01/2016

ISBN: 9786054993680

Türkçe | 288 Sayfa | 13,5 x 21 cm

Tür: Reklamcılık - Halkla İlişkiler

  • 29,75 TL
  • 35,00 TL

Eleştirel bir bakış açısı ile değerlendirmeye  başladığımız reklam metinlerinin ancak toplumsal ve psikolojik olarak çözümlenmesiyle reklamın içine yedirilen derin toplumsal yapı ortaya çıkarılır. Reklam, ideolojinin alanı olarak top-lumsal ve kültürel yapıyı etkiler, dönüştürür ve yeniden üretir.   Anlamlandırma sistemleri dış dünyanın duyumlar yoluyla insanın zihninde çizdiği imajlarla başlar. Bu çalışma da  “Reklamı Anlamlandırmak” amacı ile reklamı farklı  kavramlar bağlamında  irdelemeyi amaçlamıştır.  Bu doğrultuda, bu çalışmada yer alan  değerli  akade-misyenler   hukuk, kültür,  ikna, etik, algı, toplumsal cinsiyet,  yeni medya, marka, küreselleşme ve antiütopya  kavramları ve reklam   olgusunu   ele aldılar. Bu titiz ve özel çalışmayı sayın okurlarımıza ve sevgili öğrencilere sunuyoruz.
İyi reklamlar…

Alev ASLAN – Pınar ASLAN – Cihan BECAN – Şerare GENÇ – Oğuz GÖKSU – Derya GÜL –
Abdullah ÖZKAN- Fatih ÖZKOYUNCU- Burcu ZEYBEK

İlgili Ürünler

Bu Türde Çok Satanlar

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

©1996-2021 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015

Tasarım : Logo Site Tasarımı