%0
Reklamlarda Yaratıcılık ve Temel Yaratıcı Stratejiler  - Özaltun, Gözde

Reklamlarda Yaratıcılık ve Temel Yaratıcı Stratejiler

Gözde Özaltun

Yayınevi: Kriter

Yayın tarihi: 12/2023

ISBN: 9786256894044

Karton Kapak | Türkçe | 110 Sayfa | 13,5 x 21 cm

Tür: Reklamcılık - Halkla İlişkiler

  • 120,00 TL

Günümüz iletişim dünyasının hızlı bir gelişim ve bilgi bombardımanı içerisinde olması, reklam sektörünün hedef kitlesine ulaşması giderek zorlaşmaktadır. Bu nedenle kitapta yaratıcılığın, yaratıcı sürecin önemini ve bu alandaki stratejilerin uygulanması reklam örnekleri üzerinden metodolojik bir yaklaşımla incelenmiştir. Başarılı reklamların arkasındaki yaratıcı fikirlerin hedef kitleyi etkileme ve düşündürme gücü analiz edilmiştir.

İlgili Ürünler

Bu Türde Çok Satanlar

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

©1996-2024 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015