Şikayet Etmeme Kuralı - Gordon, Jon

Şikayet Etmeme Kuralı

Jon Gordon

Yayınevi: Yakamoz

Yayın tarihi: 01/2015

ISBN: 9786053847687

Türkçe | 160 Sayfa | 13.5 X 21 cm

Tür: Kişisel Gelişim

Negatif Durumlarla Başa Çıkmanın Pozitif Yolları

Şikayet Etmeme Kuralı

Gordon, şikâyet etmeme kuralını yaratan ve hayata geçiren gerçek bir şirketten ilham alarak pozitif liderler, organizasyonlar ve takımlar oluşturmak için elverişli stratejiler ve yenilikçi fikirlerle bezenmiş sempatik bir öyküyü bizlere iletiyor.

 Şikâyet Etmeme Kuralı, yöneticiler, takım liderleri ya da negatif enerjiyi pozitif çözümlere dönüştürmek isteyen herkes için bireysel ve örgütsel olumsuzlukla savaşımızı kazanmak için uygulanabilir bir plan ve güçlü öğretiler sunuyor. Şikâyet etmeme kuralını uyguladığınızda, problemleri çözmek için daha az zaman ve enerji harcayacak, çözümlere odaklanmak için daha fazla zaman ayırabileceksiniz.

 Her bir şikâyet negatif bir şeyi pozitif bir şeye dönüştürme fırsatını temsil eder!

İlgili Ürünler

Bu Türde Çok Satanlar

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

©1996-2021 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015

Tasarım : Logo Site Tasarımı