Social Media and Marketing in China : Making Sense of the Buzz - Flemming, Sam

Social Media and Marketing in China : Making Sense of the Buzz

Sam Flemming

Yayınevi: John Wiley

Yayın tarihi: 12/2011

ISBN: 9780470825068

Yazar : Daisy Zhang

İngilizce | 256 Sayfa | 15,49x22,91x3,25 cm.

Tür: Satış-Pazarlama

  • Temin Süresi 28 - 42 iş günü

  • ÜYE GİRİŞİ YAPIN

    temin süresi ve fiyatını size bildirelim

  • ÜYE GİRİŞİ YAPIN

    stoklarımıza girdiğinde bilgilendirelim

The impact of social media in China is set to redefine marketing The need to understand the millions of conversations about brands, products and services on the Internet is unprecedented. These conversations are happening in a natural environment without researchers or moderators.

İlgili Ürünler

Bu Türde Çok Satanlar

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

©1996-2019 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015

Tasarım : Logo Site Tasarımı