%0
Sosyal Franchising : Bir Sosyal Girişimcilik Yöntemi - İçli, Gülnur Eti

Sosyal Franchising : Bir Sosyal Girişimcilik Yöntemi

Gülnur Eti İçli

Yayınevi: Türkmen

Yayın tarihi: 11/2016

ISBN: 9786054749591

Yazar : Nihat Kamil Anıl

Türkçe | 200 Sayfa |

Tür: Medya-İletişim

  • 25,00 TL

Günümüzde yoksulluk, işsizlik, salgın hastalıklar, çevre sorunları, insan hakları, eğitim, sağlık gibi birçok alanda süreklilik arz eden sorunlar çözüm beklemektedir. Sorunların çözümü için devlet, yardım kuruluşları, vakıflar, hayırseverler ellerinden geleni yaparak sorunları hafifletmeye çalışıyor olsalar da bu girişimler yetersiz kalmaktadır. Özellikle az gelişmiş ülkelerde, sadece devlet ve özel sektörün ilgisiyle giderilemeyecek sosyal sorunlar oldukça fazladır.

Sosyal franchising, sosyal değişimi hızlandırmak, sosyal ihtiyaçları gidermek için farklı kaynakları bir araya getirmek ve bunları yenilikçi bir şekilde kullanarak fırsatları değerlendirmek için bir yöntemdir. Sosyal franchising; sosyal fayda sağlamak, sosyal etki yaratmak üzere kanıtlanmış bir organizasyon modeli olan ticari franchising modelini paylaşarak çoğaltmak esasına dayanmaktadır.

Sosyal franchising örnekleri küresel düzeyde ağırlıklı olarak az gelişmiş ülkelerde sağlık uygulamaları alanında karşımıza çıkmaktadır. Gelişmiş Avrupa ülkelerinde sosyal franchising çok daha ileri bir aşamada seyretmektedir. Ülkemiz açısından ise yeni bir kavram olan sosyal franchising, büyük potansiyele sahip bir model olarak öne çıkmaktadır ve Türkçe literatüre bakıldığında 'Sosyal Franchising' bu konuda yazılmış ilk kitaptır.
(Tanıtım Bülteninden)

İlgili Ürünler

Bu Türde Çok Satanlar

Kredi Kartına Taksit İmkanı
  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

  • 3 Taksit

©1996-2019 Pandora Yayın ve Kitap Hizmetleri A.Ş.

Mersis No: 0721-0430-4310-0015

Tasarım : Logo Site Tasarımı