Yayınevi: Nobel
Yayın tarihi: 10/2013
ISBN: 9786051336756
Türkçe | 256 Sayfa | 16,00 x 23,50 cm.
Günümüzün yoğun rekabet ortamında faaliyet gösteren firmalar için, stratejik iletişimin gücünü doğru kullanabilmek, hayati önem taşımaktadır. Zira, en doğru kararları en doğru zamanda alabilmenin, rekabette proaktif davranabilmenin yolu, bilgiyi etkin bir biçimde kullanabilmekten, bunun yolu ise firma içi ve firma dışı iletişimin stratejik olarak planlanmasından geçmektedir.
Zira, bir taraftan hızla değişen tüketici beklentileri ve satınalma güdüleri, diğer taraftan olağanüstü çeşitliliğe ulaşan iletişim kanalları, iletişim sürecini son derece karmaşıklaştırarak, konunun profesyonelce, hedef odaklı ve stratejik bir bütünlük içinde planlanarak uygulanmasını zaruri hale getirmiştir.
İşte bu nedenle, firmaların tüm iletişim çabalarının her adımında neyin, nasıl, niçin, ne şekilde ve ne zaman yapılacağına dair bir vizyon ortaya konulmasını sağlayan, tüm çabaları bütünleştirerek harcanan eforun tek bir hedefe yönlendirilebilmesini temin eden "stratejik iletişim yönetimi" firmalar için vazgeçilmez bir uygulama haline gelmiştir.
Stratejik iletişim yönetimi, biraz önce sözünü etmiş olduğumuz şekilde karmaşıklaşan iletişim sürecinin kilitlerini çözerek sorunsuz bir biçimde devam etmesini sağlayan anahtar niteliğindedir. İletişim gereksinimini stratejiler çerçevesinde yürütebilmeyi başaran firmalar, hem sorunların çözümünde hem de pazar fırsatlarının değerlendirilmesinde proaktif davranabilme yeteneğini de elde edeceklerdir..
Televizyon Reklamcılığı
E. Gülbuğ Erol
35,00 TL
Site Fiyatı: 35,00 TL
Adman Author
Ender Merter
50,00 TL
Site Fiyatı: 37,50 TL
Eğer Ogilvy Değilseniz Bir Fikir Yaratmanın Yolları : Reklamcılığın Gizli Silahları
Alexey Ivanov
30,00 TL
Site Fiyatı: 22,20 TL
Stratejik Halkla İlişkiler Kapsamında Kriz Yönetimi
İlknur Doğu Öztürk
20,00 TL
Site Fiyatı: 16,00 TL
Halkla İlişkiler Perspektifinden Medya ve Yerel Yönetim İlişkisi
Hasan Altincik
35,00 TL
Site Fiyatı: 31,50 TL
Reklam İkna ve İdeoloji
Mustafa C. Sadakaoğlu
38,00 TL
Site Fiyatı: 34,20 TL
Özel Okullarda Halkla İlişkiler ve İtibar
Sedat Şeker
35,00 TL
Site Fiyatı: 28,00 TL
Halkla İlişkiler : Uygulama Alanları ve Uygulayıcıların Rolleri
Hüsamettin Akar
45,00 TL
Site Fiyatı: 45,00 TL
Kurumsal İletişim Araştırmaları
Levent Özkoçak
58,00 TL
Site Fiyatı: 58,00 TL
Dijital Halkla İlişkilerde Güncel Konular
Ayhan Doğan
48,00 TL
Site Fiyatı: 48,00 TL
Şimdi Reklamlar
Müge Elden
60,50 TL
Site Fiyatı: 48,40 TL
Reklam ve Reklamcılık
Müge Elden
50,00 TL
Site Fiyatı: 42,50 TL
Güçlü Markalar Yaratmak
David A. Aaker
38,00 TL
Site Fiyatı: 30,40 TL
Reklam Çekicilikleri : Cinsellik Mizah Korku
Müge Elden
45,00 TL
Site Fiyatı: 36,00 TL
Sınır Tanımayan Reklam Ortamı Açıkhava Reklamcılığı
Nilüfer Sarı Sezer
29,50 TL
Site Fiyatı: 29,50 TL
Dijital Çağda Halkla İlişkiler Yazarlığı
Ferah Onat
24,00 TL
Site Fiyatı: 21,84 TL
Stratejik Halkla İlişkiler ve Uygulamaları
Çiğdem Karakaya Şatır
35,00 TL
Site Fiyatı: 31,85 TL
İzleniyoruz : Yeni Reklam Sektörünün Elindeki Kimliğimiz ve Değerimiz
Joseph Turow
29,00 TL
Site Fiyatı: 19,72 TL
Reklamı Anlamlandırmak
Seda Çakar Mengü
35,00 TL
Site Fiyatı: 29,75 TL
Halkla İlişkiler : İşletmelerde
Zeyyat Sabuncuoğlu
39,00 TL
Site Fiyatı: 33,15 TL
Türkiye’de Halkla İlişkiler Tarihi : Kurumsallaşma Yılları 1960-1988
Melike Aktaş Yamanoğlu
24,00 TL
Site Fiyatı: 19,92 TL
3 Taksit
3 Taksit
3 Taksit
3 Taksit